marți, 30 iulie 2013

Perfect dress

Inca de la ultima sedinta de shopping mi-au ramas in minte cateva articole vestimentare pe care le doresc enorm dar din pacate, cele "ochite" erau fie XL fie stricate.Am vazut multe pulovere la reducere si foarte frumoase dar prost lucrate si cu defecte si nici chiar la un pret de nimic nu m-a lasat inima sa le iau...
Astazi a venit randul unui wishlist special cu produse PersunMall.Prima impresie v-am spus-o deja intr-o postare anterioara, iar a doua urmeaza in curand pentru ca am primit comanda luna trecuta insa nu am putut face poze cu produsul primit.M-am indragostit mult de acest site si in general de hainutele de pe site-urile chinezesti.Pana acum am fost dezamagita total doar o singura data insa nu cu produsele Persun.
Ca de obicei, gandurile mele zboara pentru prima oara la rochiile de ocazie si la cele stilate si pline de culoare...mi-a ramas gandul inca de ceva timp la unele vaporoase superbe dar nu cred ca mi le voi putea achizitiona curand din pacate.In primul rand acestea trebuiesc probate de dinainte pentru ca sunt mica de statura si uneori la pretul pe care il au, nu prea mai are rost sa le modific.Vorba aia, ori o iau de-a gata ori deloc, ca doar nu degeaba platesc atat de mult pe ele,nu?


Rochiile Persun sunt din fericire ieftine si accesibile tuturor, chiar daca la inceput veti crede ca sunt lucrate ieftin sau ca transportul care dureaza in jur de 3 saptamani nu merita investitia, insa va inselati.
Nu-i asa ca sunt superbe modelele?Aceastea sunt doar cele care mi-au placut mie insa site-ul Persun Mall pentru rochii este plin de astfel de modele si preturile atractive.

Si pentru domnisoarele care vor sa fie printese, sau mai bine spus, regina balului, va invit pe pagina Persun Mall ce pune la dispozitie rochii de bal pentru o seara de neuitat.


Ce spuneti fetelor, nu-i asa ca sunt frumoase si demne pentru cele mai stilati doamne?

3 comentarii:

  1. Foarte frumoase cele lungi. Cred ca pana la urma o sa imi iau si eu o rochie lunga, de seara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe rochiile! A doua, cea bleu, este adorabila!

    RăspundețiȘtergere