miercuri, 3 iulie 2013

Praf magic si unghii sanatoase

In copilarie, mereu am crezut ca zanele au rochite roz si mov, insa zilele acestea mi-am dat seama ca defapt, ele pot fi si verzi si galbene, sau chiar si in culorile curcubeului... Mereu intr-o aura de stralucire, vesele si zburdalnice, exact ca si un copil. Oja pe care o voi prezenta astazi mi-a adus toate aceste ganduri si amintiri, datorita nuantei sale nemaintalnite!Cel putin de mine...




Delight este o incantare!Atat pentru orice privire, cat si pentru unghii!Un adevarat rasfat presarat cu putin praf magic in culorile curcubeului, ce aduc imediat o stare de bine si un plus de racorire! Un verde mentolat irezistibil, pentru o sedinta de spa unica pentru orice doamna. Eu sunt de-a dreptul incantata de aceasta oja, si in general, de toate cele 3 produse incercate de la SpaRitual.  Vi le recomand din toata inima pentru ca sunt nu numai produse cu o lista de ingrediente atent selectionate pentru ca unghiile voastre sa fie mereu sanatoase, insa si rezistenta, gradul de pigmentare si varietatea de culori, le fac sa fie cea mai buna alegere.Vara aceasta cele mai purtate accesorii sunt unghiile in culori indraznete asa ca nu uitati sa fiti in pas cu noutatile si cu cele mai in voga culori cu SpaRitual.


Nu uitati sa urmariti noutatile SpaRitual pe facebook aici.

Lista ojelor disponibile si nuantele lor le gasiti pe site-ul Zenit.ro

13 comentarii:

  1. Frumoasă și în trend această manichiură, datorită culorii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa este! Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa manichiura si perfect combinata cu sclipiciul de pe inelar
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea!Ma bucur mult ca este pe placul vostru aceasta culoare si combinatia mea :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Si mie!Este o culoare pe care mi-am dorit-o de foarte mult timp insa nu am reusit sa gasesc acest ton nicaieri pana la Delight care este o incantare precum spune si numele sau :)

      Ștergere
  5. Ce culoare frumoasa !!!! Vreau si eu... Neaparat trebuie sa am si eu ! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place Dalia!Iti doresc shopping placut :D

      Ștergere
  6. Ce frumoasa este culoarea, o sa incerc si eu oja asta, mai ales ca spui ca este si buna!

    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere
  7. Oauuuuu, este o culoare superba. Toata ziua as purta-o pe unghii!

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte draguta culoarea...si inelul :)

    RăspundețiȘtergere