joi, 25 iulie 2013

Pregatind vacanta...

Cred ca v-ati dat seama ca in saptamana ce tocmai a trecut, am fost mai putin activa pe blog.Si moticul e simplu: am trecut cu brio peste examenul care imi dadea cele mai mari batai de cap, mi-am inceput o noua cariera, si mi-am pus la punct multe aspecte din viata personala.
Acum ma pregatesc de vacanta adevarata, si imi pare rau ca vremea parca nu tine cu mine in acest sens.Mi se pare putin cam frig afara pentru luna Iulie si stau cu mare grija ca atunci candvoi ajunge la mare, nu voi avea parte de soarele pe care mi-l doresc.Desigur, temperatura este ok insa nu vreau sa fiu nevoita sa imi car in bagaj haine groase in loc de costume de baie colorate si rochii scurte.De data aceasta am hotarat sa mergem in doi in vacanta si cu masina personala si am mici emotii pentru ca eu voi conduce tot drumul si este pentru prima data cand plec la un drum atat de lung la volan.Si daca tot ne-am invartit in jurul masinii saptamana aceasta, cu pregatirea ei pentru o vacanta prelungita ce va incepe maine, ne-am gandit sa o punem la punct de la un capat la altul pentru ca "aventura" si drumul sa fie cat mai ok.
Am inceput usor, cu o revizie tehnica cap-coada, cu o sedinta de infrumusetare la un service specializat, apoi cumparaturi cu diferite accesorii si sa nu uitam de RCA ieftin, fara de care nu stiu cum ne-am descurca.


Este cat mai bine sa avem puse la punct aspectele unei asigurari auto pentru a evita orice problema aparuta pe traseu sa de ce nu, chiar si in parcari!Tin minte ca mi-am gasit masina zgariata puternic de un alt autovehicul ce a considerat ca nu este necesar sa ramana sa imi povesteasca in ce fel a reusit sa se haraie de micuta mea buburuza cum imi place sa o alint, si desigur, aceste daune nu sunt tocmai ieftin de reparat...
Trebuie sa fim prevazatori si mereu atenti la cei din jur pentru ca lumea este imprevizibila si oricat de mult am incerca sa evitam accidentele sau incidentele, ele se produc fie din neatentie, ghinion sau de ce nu, intentie!
Eu sper sa nu mai am parte de intamplari de acest gen in curand si sper sa am o vacanta reusita fara griji si ganduri rele!

3 comentarii:

  1. Alaltaieri am mers si eu sa reinnoiesc RCA-ul...:)

    Pup, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru telurile atinse si vacanta superba!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. stai linistita...este perfect la mare...acum 28 grade si 24 apa :)

    RăspundețiȘtergere