miercuri, 31 iulie 2013

Review: Corector Brische

Nu folosesc des concealer, insa de ceva timp, ochii mei au nevoie de ceva intariri pentru a arata fresh.
Serile petrecute pana tarziu invatand, mi-au dat peste cap orarul normal de somn si asta si-a lasat amprenta aspra psihicului cat si a fizicului, asa ca ma aflu in situatia in care pana cand imi voi reveni, make-up-ul si puterea de acoperire a cearcanelor trebuie sa fie o prioritate daca nu vreau sa sperii pe cineva :))

Corectorul solid de la Brische este ok insa nu foarte bun pentru problema mea.Mama spune ca se aduna in liniile fine ale cearcanelor si ii dau dreptate.

Zona ochilor o am uscata, deci nu reusesc sa imi dau seama de ce acesta "fuge" de pe piele si se adaposteste in linii aratand inestetic...
Acoperirea este ok la inceput desigur, pentru ca mai tarziu (dupa o ora cu aproximatie) produsul se strange si releva cearcanele intunecate si adanci.

Avand in vedere pretul sau, nu cred ca am facut o mare gaura in portofel, insa nu cred ca il voi achizitiona pe viitor.Pentru moment in folosesc pe post de baza de machiaj pentru ca intensifica pigmentii fardurilor si ofera o buna iluminare, insa nu ofera o mare rezistenta acestora, pentru ca la fel ca si in primul caz, produsul se strange in pliuri si necesita intinderea ocazionala pentru un look ok.
Momentan, ma opresc din cautatul produsului pentru o acoperire eficienta.Ma gandesc sa iau o pauza de la acest stres si cred ca odihna ma va ajuta sa imi recuperez prospetimea si vitalitatea pielii din jurul ochilor.Desigur, nu voi renunta la hidratare, insa voi apela la un machiaj natural care sa nu puna acceptul cu mult pe zona ochilor sau chiar voi fi naturala.Este bine sa las tenul sa respire cateva zile si promit sa nu uit sa beau multa apa care se stie ca are rolul de a restabili nivelul hidric al pielii si nu numai.
Voi fetelor, ce anticearcane si corectoare folositi frecvent?Aveti produse de acest gen care va ajuta sa eliminati cearcanele nedorite?

Un comentariu:

  1. I like this post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/london-part-2.html

    RăspundețiȘtergere