luni, 29 iulie 2013

Review: Crema Anti-imbatranire cu protectie solara scazuta GUAM

Inca de anul trecut am inceput sa realizez importanta folosirii produselor de corp si nu numai ce contin factor de protectie solara pentru ca pielea noastra sa fie mereu sanatoasa. Nu mint ca in trecut, precum si in copilarie, prima si prima oara, ma aruncam in apa de mare fara a da importanta razelor nocive ale soarelui si nici la insistentele mamei mele nu aplicam o crema pentru protectie. Apoi in timpul liceului am conssiderat ca este timpul sa folosesc macar creme pentru a accelera aparitia bronzului.Aceste actiuni sunt iresponsabile si efectele in timp sunt dezastruoase. Imi pare bine ca am realizat cat de important este sa avem grija de pielea noastra si sa o protejam atunci cand iesim sub razele soarelui, indiferent daca plimbarea este de scurta durata sau la o sedinta de leneveala pe un sezlong.Soare are aceeasi cantitate si intensitate de raze nocive in orice moment al zilei si daca acestea reusesc sa penetreze pielea fara protectie, ne poate cauza arsuri solare sau mai rau, cancer de piele. Din fericire, solutii exista si sunt variate.In functie de gradul de expunere, avem produse cu trepte de protectie, iar astazi o sa va prezint produsul pe care il folosesc de cateva saptamani pentru a tine situatia sub control.


Crema de plaja anti-imbatranire cu protectie scazuta SPF6 UVA.Tub 150 ml

Protejeaza pielea in timpul expunerii la soare.Contine apa de mare din Noirmoutier si alge marine GUAM care ofera pielii aminoacizii si sarurile minerale de care are nevoie.Contracareaza radicalii liberi si imbatranirea pielii in timpul bronzarii.Confera pielii un aspect mai luminos si auriu.
Mod de utilizare: Aplicati produsul pe tot corpul masand usor pana la absorbtie completa, inainte de expunerea la soare.Repetati actiunea de cate ori este nevoie pe parcursul zilei, in special dupa ce intrati in contact cu apa.
Substante active: filtre solare (UV-B, UV-A), alge GUAM, vitamina E, ulei de jojoba, ulei de buritti, ulei de morcovi, proteine din orez, activator fotoprotector de bronz, apa de mare din Noirmoutier.
Nu contine parabeni.

Guam Crema Anti-imbatranire cu protectie scazuta este un produs rezistent la apa ce are rolul de a hidrata pielea si de a oferi protectie minima impotriva razelor UV ale soarelui.Cu un fitrul UVA de 6, are puterea de a diminua efectele nocive ale razelor ce ajung pe piele insa nu are puterea de a le si opri in totalitate avand in vedere ca pe timp de vara cantitatea de raze UV este mai mai mare.
Sa nu uitam si faptul ca valoarea filtului UV nu reprezinta cantitatea de filtru ce protejeaza pielea, ci intervalul de timp in care ne putem expune la soare si in care suntem protejati.Deci vom avea filtru de 6x5 minute, deci 30 de minute de protectie.Pe timp de vara consider ca este mult prea putin pentru a face necesitatilor, insa pe timp de toamna/iarna si primavara, produsul este ok.

Crema o folosesc constant de cand am primit-o din partea Guam, pe intreg corpul inainte de a iesi in oras, si cred ca si-a facut treaba ok.Diferenta notabila in cazul meu o face intarzierea aparitiei semnelor de bronzare din jurul umerilor si a manecilor bluzelor pe care le urasc si desigur pe care le obtin an de an si vara de vara.Nu numai ca sunt inestetice, insa uneori am impresia ca ma bronzez neuniform atunci cand ajung la mare, datorita diferentei mari dintre cele doua zone.

Pielea ramane placut parfumata dupa utilizare, si moale precum cea de bebelus.Nu raman urme grase fiind un produs usor, cu un timp de aplicare minim. Nu ma pot pronunta cu privire la aspectul auriu al pielii.De obicei eu ma bronzez intr-un timp foarte scurt fara a ma inrosi.Nu am vazut sa aiba un efect de intensificare a bronzului auriu dar nu este un lucru deranjant. Pentru simplul fapt ca imi simt pielea fina si protejata chiar si cu minimum de filtru, pentru mine este de ajuns. Cel mai bucuros utilizator al cremei este prietenul meu care atunci cand ma vede ca o desfac, vine si isi toarna in plame apoi masand pielea fetei.Desi initial nu i-am recomandat aplicarea acesteia pe ten, am observat ca zona fruntii pe care prezinta o sensibilitate la soare, si-a revenit considerabil iar el este mai mult decat multumit, mai ales pentru ca este greu sa il conving sa isi aplice produse cosmetice pe fata.Deci o bila alba din start pentru ca a facut cel mai mofturos barbat sa o placa.

Per total, este un produs ok, pe care il recomand chiar daca factorul de protectie prezent in compozitie este mic.Sunt sigura ca multe dintre voi fetelor inca nu folosesc produse cu SPF desi vara a inceput de ceva timp, si nu cred ca aveti vreo scuza pentru asta!Incercati sa fiti atente cu pielea voastra si acordati cateva minute din zi pentru a o proteja de razele soarelui care desi sunt necesare pentru formarea vitaminei K in organism, pot duce la aparitia melanomului.Inca mai tin minte cum anul trecut o mamica imi spunea pe plaja ca ea nu folosesc creme pentru copilul ei pentru ca nu are rost!Vacanta nu ar avea nici un sens daca nu s-ar intoarce toti membrii familiei de la mare prajiti la propriu de soare, si acest fapt m-a ingrozit dar si imaginea copilului sa de doar 5 ani care statea in mijlocul soarelui fara protectie si cu pielea inrosita.

Invatati sa fiti responsabili si sa tineti la sanatatea voastra!

2 comentarii:

  1. Mi-a placut tonul acestui articol, apreciez educatia pe care incerci sa o faci!

    Te pup, Ana!
    Ilda
    LAvender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Produsul cu spf cel mai mic pe care l-am folosit vreodata a fost de 10, dupa 20 de ani am folosit de 15 si de 30 de cele mai multe ori. Da, trebuie sa avem grija de noi. :)

    RăspundețiȘtergere