vineri, 26 iulie 2013

Review kit pentru epilare Sally Hansen

Urasc epilarea cu ceara!Oricat de mult incerc sa suport si sa ma orientez doar pentru acest mod de epilare, pur si simplu nu suport durerea si tot la lama de ras ajung.Am incercat acasa toate variantele, si pana acum doar epilatorul Braun vechi si de demult are acordul meu de a ajunge pe picioare, dar ceara este alungata. Astazi fetelor, va prezint un kit de epilare cu ceara de la Sally Hansen pe care desigur ca nu l-am folosit pentru mine, ci pentru mama mea, si cred ca merita cateva vorbe si el.


Acest kit de epilare s-a dovedit a fi foarte bun si eficace.Il am inca din vara anului trecut insa am un prost obicei de a pune cosmeticele intr-un dulap dintr-o alta camera, si mi se intampla de multe ori sa uit de ele.Cred ca daca m-as apuca de proiectul Pan de finalizare a unor cosmetice si de nedeschiderea altora, as avea succes garantat!Bun, deci cum ziceam, saptamana trecuta l-am gasit in dulap si daca tot vom pleca la mare, am spus sa ii dam o sansa.A fost putin cam greu cu incalzitul la aragaj pentru ca ceara era pusa intr-un borcanel de plastic si nu ne riscam noi cu microundele.Si fiind usor solida, ne-am cam chinuit sa o scoatem de acolo si sa o turnam intr-un vas metalic si apoi transferat inapoi si cutiuta sa de plastic fara sa ne ardem.Nu am fost pregatite pentru o astfel de experienta si din acest motiv ne-am cam chinuit insa data viitoare ne descurcam mai bine!

Am inceput sa epilam usor si rapid in acelasi timp picioarele, si ceara chiar isi face treaba bine!Mama spune ca nu o ustura picioarele, ca scoate foarte bine din radacina si firele de par cu folicul adans si ca nu raman multe reziduri de ceara pe piele.Pana acum spune ea, aceasta ceara pare a fi cea mai bune dintre cele pe care le-a incercat de -a lungul timpului.Dupa epilare, s-a masat usor cu gelul cu aloe vera din kit, si a simtit ca disconfortul produs de fasiile cu ceara ce au luat si un mic strat de piele a fost diminuat. In mare, ea zice ca e multumita, ca ramane fidela acestui kit pentru ca este bun, si picioarele ei raman fine.

Eu inca nu stiu daca am curaj sa il incerc insa daca se va intampla, voi reveni cu un update!
Voi fetelor, preferati epilarea cu ceara sau epilatorul si lama de ras?Cum suportati durerea? :)
Aveti vreun mic secret?

Un comentariu: