marți, 2 iulie 2013

Review masca de par kallos Jasmine

Credeati ca am terminat cu seria review-urilor produselor pentru par?Pai daca da, v-ati inselat pentru ca mereu sunt in cautare de noi lucrusoare care imi fac parul de vis, si astazi, voi continua sa va povestesc despre al treilea produs Kallos pe care il detin in acest moment si daca mi-a placut sau nu.


Masca de par Kallos cu Iasmin din pacate nu este la fel de buna precum m-am asteptat.Daca surorile sale isi fac treaba forte bine si nu ingreuneaza parul, aceasta este cam dificila.Pana si consistenta mi s-a parut usor ciudata la prima utilizare dar si mirosul insa nu m-am lasat asa usor de ea, dandu-i cateva sanse care nu le-a meritat.

Consistenta acestei masti este diferita de cea obisnuita.Pare a fi o maioneaza taiata, si nu se prinde deloc in par atunci cand o aplic, ci pur si simplu curge.A trebuit sa insist cu periajul intregului par pentru a o face sa patrunda macar putin printre suvitele de par, insa cred ca mai rau am facut pentru ca mi l-a imbacsit.
Mirosul de asemenea nu este incantator, si in contact cu apa este si mai urat decat m-am asteptat.
Este un parfum greu, usor oriental l-as descrie si insuportabil.

Pretul acestei masti este de 6 lei si eu nu o voi mai cumpara pe viitor pentru ca nu am fost multumita de ea.
Voi ramane fidela variantei cu proteina de lapte care imi lasa un par suplu si plin de vitalitate!

Fetelor, voi ati incercat aceasta masca?V-a placut sau nu?

2 comentarii:

  1. am vazut-o in standul lor,chiar m-am gandit la ea.nu cred ca o voi incerca pe aceasta..:)

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am vazut-o chiar cand am tras o fuga in market-ul din oras.Era singura si cred ca va fi si ultima!
      Insa imi doresc si varianta cu vanilie si pe cea cu ulei de argan.Nu cred ca vor fi rele precum aceasta.
      Pupici!

      Ștergere