luni, 15 iulie 2013

Sampon Garnier Ultra Doux Review

In ultima comanda Aoro, am adaugat pe ultima suta de metri si un sampon de la Garnier din gama Doux mai mult din curiozitate pentru ca stiti deja ca am probleme cu matreata si am o frica mare fata de produsele noi. Astazi insa urmeaza un review pozitiv, al acestui sampon pentru ca sunt multumita de rezultatele sale si de faptul ca inca de la prima utilizare parul meu s-a simtit bine, curat si flexibil.

Timp de doi ani de zile, Krauter a fost singurul sampon pe care l-am folosit cu sfintenie, si desigur, au fost momente de pauza in care am folosit si Pantene si Head'n'Shoulders insa mai mult pentru a incerca o trecere catre alte sampoane pentru ca parul meu incepuse sa se usuce excesiv de la Krauter si la fel si scalpul. Desigur, nici unul dintre cele mentionate mai sus nu m-a ajutat, ba chiar cel de la Head'n'Shoulders a agravat situatia si pana saptamana trecuta, doar Krauter am folosit. Samponul Garnier Ultra Doux cu extract de caisa si migdale insa m-a ajutat cu mult sa remediez aceasta situatie, si nici nu va spun cat de fericita sunt ca dupa prima spalare, am scapat si de matreata, si de firele de par terne! Nu m-am asteptat nici o secunda ca un sampon de la Garnier la un pret atat de mic (10 lei) va fi solutia pentru combaterea problemelor cu care m-am confruntat pana acum.Pe langa parfumul absolut divin care persista pana in ziua urmatoarei spalari, samponul ofera si volum.Si asa ma tot plangeam ca am parul prea turtit uneori si fara viata!

Ah, si sa nu uit sa va spun de luciul superb pe care il ofera si de senzatia de par hidratat pe care o lasa si dupa uscare.Am si rarit sedintele de spalare ale parului de cand il folosesc la o data la 4 zile si cred ca voi reusi chiar si mai mult de atat, in conditiile in care inainte o data la 2 zile era un lucru obligatoriu daca doream sa arat decent! Un alt lucru pe care l-am observat si de care m-am mirat este legat de regenerarea firelor de par.Mama mea foloseste in unele perioade ale anului samponul Garnier verde clasic (nu ii stiu exact numele) si spune ca ii place pentru ca o ajuta sa regenerarea firelor de par si la accelerarea cresterii acestora.Va dati seama ca nu am crezut-o si chiar mai si radeam putin de ea pentru ca de la o anumita varsta acest lucru este putin cam greu de realizat, asta pana cand mi s-a intamplat si mie.Am in fata un breton adevarat care a crescut in doar o saptamana!Sper ca acest efect sa se mentina si sa ma ajute sa imi imbunatatesc aspectul general al parului.

In concluzie, recomand acest sampon pentru ca este bun si ieftin, insa nu va pot garanta ca efectele sale vor fi aceleasi si pentru voi.Eu am renuntat la Krauter si nu cred ca voi reveni prea curand la el!

12 comentarii:

  1. Imi plac in general produsele Garnier !

    RăspundețiȘtergere
  2. Hola,
    En verano el pelo necesita extra suavidad.
    Un beso

    RăspundețiȘtergere
  3. Spui ca ai observat ca acest sampon a contribuit la cresterea parului, dupa o saptamana de utilizare a acestuia - in fapt, probabil este vorba de doua utilizari.

    Care este lungimea parului crescut (in mm) in timpul acestei saptamani? A fost aceasta crestere mai mare decat cea datorata unui ritm normal de crestere a parului?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liliana, am folosit samponul de 3 ori de cand l-am primit.Prima oara luni, apoi in ziua de joi si apoi ieri.
      Eu in fata, am o mica problema: am firele de par foarte mici de aproximativ 2-3 centimetri exact la nivelul fruntii si in lateral si nu am reusit nici cu samponul de la Gerovital sa le fac sa creasca si au ramas in acest stadiu de mai bine de un an de zile.Cresterea am observat-o sambata cand a inceput sa ma deranjeze foarte tare parul si acum ca mi-ai spus, chiar se observa ca firele din fata sunt mai lungi, ajungand pana la nivelul ramei ochelarilor.Voi urmari cu atentie luna aceasta efectul pentru a spune clar daca se datoareaza samponului.Iti spun sigur ca nu folosesc nici un tratament pentru par in acest sens si nici nu iau suplimente alimentare.

      Ștergere
  4. foloses o gama larga de produse garnier ,le iubesc .

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am mai folosit de mult timp produse Garnier! Intr-o vreme, ma intelegeam bine cu cremele lor...Ma bucur ca tie ti-a priit! Multumim pentru review, Ana!:)

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. hmm.. ma faci sa vreau si eu sa imi schimb samponul
    stii ca si eu tot un singur sampon folosesc.. bine.. cu mici pauze
    dar pe acesta l-am zarit de multe ori prin supermarket-uri si chiar imi placea. la fel si celelalte variante. au ambalaje tare simpatice
    dar nu stiam la ce sa ma astept de la ele
    dar acum.. poate imi fac putin curaj si incerc si eu unul
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant review-ul tau,eu folosesc doar vopseaua Garnier :) dupa ce termin samponul asta care il am o sa incerc si eu samponul lor
    Multumim de review! :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Este foarte bun!L-am folosit si eu .

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca zici ca te-a scapat de matreata, trebuie incercat

    RăspundețiȘtergere
  10. Oau, de cand asteptam un astfel de produs...Dau fuga pe Aoro sa mi-l cumpar.

    RăspundețiȘtergere