joi, 11 iulie 2013

Shower Gel Cien Review

Sunt atat de incantata de produsele marca Cien din Lidl, incat aproape in fiecare luna imi iau cateva dintre gelurile de dus a acestora pentru ca imi plac in mod deosebit si sincer va spun ca nici nu mai stiu cum miros altele pentru ca de mai bine de 2 luni numai pe acestea le folosesc prin rotatie.Astazi a venit randul gelului de dus cu ulei de portocale sa fie prezentat pentru ca este preferatul meu si il ador!Il am atat aici cat si la Iasi in sticle noi noute pentru orice eventualitate!

Nu ii ador doar parfumul fresh, insa si senzatia de piele fina si perfect hidratata m-a cucerit inca de la prima folosire.

Fata de varianta roz cu Patchoulil, acesta este cu mult mai intens aromat a portocale, si se pastreaza placut pe piele chiar si dupa o sesiune de dus rapida, sau chiar si dupa o ora de la aceasta!

Senzatia de piele curata si proaspata alaturi de efectul racoritor, m-au facut sa ii ofer nota 10 din 10 si sa fie cel mai bun gel de dus incercat de mine vreodata si acest lucru nu se va schimba in curand.
Pretul sau este de doar 3.5 lei pentru 250 de ml (sau 200 insa nu tin minte cu exactitate si imi este lene sa il verific in acest moment) si consider ca este mai mult decat o afacere pe cinste!

Produsele Cien pentru ingrijirea corpului m-au castigat si abia astept sa folosesc si un nou balsam de par de la ei precum si servetelele umede demachiante pe care inca mai sper ca le voi gasi!
Voua ce produse Cien va plac?Ati incercat acest gel de dus?

Un comentariu:

  1. Off.. de parca nu am deja 8 geluri de dus, ma ademenesti si tu cu acesta :D

    RăspundețiȘtergere