vineri, 12 iulie 2013

Spuma pentru par de la Intesa

In fiecare dimineata, dupa ritualul de ingrijire al tenului, trec la cel de ingrijire a parului si la coafare.Nu este zi in care sa nu ma aranjez si sa imi ofer un mic moment de relaxare.Parul este cea mai importanta podoaba a mea si am mare grija de el indiferent daca ies in oras sau daca raman acasa.Niciodata nu il tin strans cu elastic mai mult de 2 ore pentru a preveni ruperea firelor dar si pentru ai oferi posibilitatea de a se aerisi constant.

Produsele de styling nu le folosesc zilnic, insa dupa ceara de par, spuma modelatoare de la Intesa este urmatoarea care ma ajuta sa obtin coafura dorita cat mai rapid.

De ani de zile folosesc doar aceasta spuma pentru par si nu as schimba-o pentru nimic in lume pentru ca mi se potriveste cel mai bine necesitatilor mele.Nu imi incarca deloc parul, nu imi ofera acea senzatie de greutate firelor de par o data aplicata si se elimina cu usurinta atunci cand trebuie sa ma spal.

Tin minte ca in urma cu 4 ani, la banchetul de la sfarsitul anilor de liceu, am incercat o coafura noua si coafeza mi-a cofnrimat ca la spalare totul va fi ok, desi experienta mea cu alte produse de styling si spume in general au fost neplacute, pentru ca nu lasau apa sa intre in firele de par.Si acest lucru s-a repetat din nou pentru ca am incercat un alt produs si de atunci nu mi-a mai trebuit coafor.Acum ma aranjez singura acasa si cand vreau un par disciplinat, spuma Intesa este ajutorul meu de nadejde. Voi ce produse de styling folositi zilnic?

3 comentarii:

  1. Si eu de vreo 7-8 ani tot pe asta o folosesc, am tot incercat fel de fel de spume si mereu m-am intors la ea :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat niciodata spuma asta,dar daca spuneti ca e buna,poate ar trebui:)

    RăspundețiȘtergere
  3. am renuntat la spuma de multisor timp ..

    RăspundețiȘtergere