luni, 1 iulie 2013

Star Style

M tot gandeam zilele astea in timp ce ma uitam la televizor fara rost, ca sunt multe staruri internationale ca re ma inspira foarte mult atunci cand vine vorba de outfit-uri.In acest sens, m-am gandit sa fac in fiecare saptamana, cate o postare in care sa va prezint un artist care ma inspira, care imi place si este un model de urmat/sau poate nu.

Astazi, as dori sa incep lista cu o tanara simpatica, mereu vesela si cu un stil interesant.Mereu adopta tinute unice, pline de culoare si altele..mai putin inspirate, insa este intotdeauna o aparitie care te face sa te intorci si sa exclami: ce frumoasa este!
Imi place in mod deosebit faptul ca imi imprima imaginea frumusetii femeilor din anii '50-'60 (sper ca spun corect) si desi uneori pare putin ciudatica, este rafinata si cu bun gust.

Katy Perry, pe numele sau real Katheryn Elizabeth Hudson, este o cantareata de origine americana, si ea este cea pe care am ales-o astazi drept motiv de inspiratie.
















Mie imi plac mult tinutele sale, dar si coafurile excentrice!Stiu ca a avut diferite culori in par, insa mereu a stiut sa poarte cu atitudine si incredere o coafura nonconformista!

Sper sa va placa imaginile pe care le-am ales pentru voi in aceasta prima postare, si abia astept sa va prezint si urmatoarea vedeta care imi place inca din adolescenta si pe care am apreciat-o pentru finetea si discretia de care da mereu dovada in aparitiile sale.

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu