marți, 30 iulie 2013

Storage

Chiar daca am scapat de examene si sunt oficial in vacanta, grijirile mele nu se sfarsesc niciodata.
Cum prefer sa stau in camin decat in chirie pe timpul studiilor pentru ca este mult mai ieftine, trebuie sa ma lupt putin pentru a prinde un loc bun, colegi la fel de buni si sa nu uitam de mobilier care este foarte important pentru orice student care vrea sa isi contruiasca un colt de studiu cat mai frumos.
In primul an de stat in camin, mi-a fost foarte greu pentru ca mobilierul pus la dispozitie de facultate nu este chiar nou.Doar esentialul nu este uneori de ajuns si incetul cu incetul ajunsesem intr-un timp sa imi car casa cu mine si evident nu e prea bine.Anul acesta m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa imi cumpar o serie de piese fie direct asamblate fie pe bucati pe care sa le instalez in camera o data ajunse, pentru ca sa  nu mai trebuiasca sa imi aduc de la 500 de kilometri distanta sifonierul si rafturile din camera mea plus biroul si apoi sa le iau inapoi cu mine cand vine vacanta.Nu numai ca este obositor, dar transportul pentru mobilier este scump.
De exemplu, astazi am vazut o oferta rafturi metalice care mi-a atras cu mult atentia pentru ca lemnul este slab si se strica mult mai usor decat un raft zdravan pe care il pot desface si cara cu usurinta in masina.
Desi mi-am promis sa nu mai strang multe lucruri, pasiunea pentru shopping castiga de cele mai multe ori teren si uite asa ma umplu de carti, haine si cosmetice care nu-si mai gasesc locul si decat sa stea pitite pe sub pat sau vreun raft uitat din sifonierul pe care il impart cu o colega, mai bine le fac loc intr-un loc special.

Ah, si cartile multe....anul trecut in primul semestru am reusit sa imi depasesc recordul avand peste 20 de manuale si 15 caiete de maculatura si nu mai pun la socoteala foile albe si dosarele cu temele pentru acasa...imi venea sa le dau foc sau sa le arunc in cosul de gunoi pentru ca nu imi mai incapeau pe nicaieri.

Asa de grava a fost problema cu spatiul de stocare si pana sa vina vacanta m-am ingramadit cum am putut pentru a face fata muntelui de lucruri ce dadeau pe dinafara, desi in timpul anului imi achizitionasem doua dulapioare din plastic pentru stocare ce au cedat ntr-un sfarsit, dar nici nu erau prea rezistente...


Acum variantele pentru spatiile de stocare si rafturile ofera o mai mare lejeritate si salveaza mult spatiu intr-o camera in care locuiesc si convetuiesc 4 fete cochete puse mereu pe shopping.Nu mai trebuie sa stam cu grija ca nu vom avea loc de nou haine in sifonier sau loc sub pat pentru cutiile de pantofi.Un raft bine facut, acoperit desigur pentru a pastra curatenia, sunt solutiile perfecte pentru probleme de acest gen.

Un comentariu: