sâmbătă, 13 iulie 2013

Tu cat de des mergi la coafor?

De este iarna, toamna sau vara, grija mea pentru podoaba capilara este aceeasi!Imi doresc indiferent de anotimp, sa am un par sanatos si ingrijit corespunzator necesitatilor, si v-am povestit de multe ori de faptul ca ofer o mare atentie pentru produsele ce imi ajung in rutina de ingrijire dar si a ustensilelor pentru coafare.
Daca samponul si balsamul sunt indispensabile pentru mentinerea aspectului sanatos si placut al parului, de ondulator si de placa de indreptat ma mai pot lipsi, insa nu mereu!
Sunt o serie de produse si accesorii care sunt de nelipsit din dulapul meu si la care apelez cu mare drag atunci cand doresc sa obtin un look deosebit.Uscatorul de par il exclud din acesta gama chiar daca il folosesc dupa fiecare spalare pentru ca nu are o mare importanta si nici nu aduce un aport semnificativ in ceea ce priveste aspectul fizic, ci doar ajuta la uscarea rapida a parului.Desigur, normal ar fi ca parul se fie lasat pe timp de vara sa se usuce natural, insa din cauza unei raceli puternice, imi este frica sa raman cu parul ud mai mult de cateva minute pentru a nu aparea durerile de cap, insa il folosesc corespunzator si de la o distanta corecta pentru a nu afecta sanatatea si integritatea firelor de par in timp.

Dar de placa de par, uneori cu greu ma despart!Este de ceva timp, una dintre cele mai bune prietene ale mele, fiind mereu gata de actiune si ascultatoare.Inca din clasa a 10 a de cand am descoperit-o, aceasta nu m-a dezamagit, ajungand in timp sa inlocuiasca cu succes ondulator si chiar si peria rotativa, si nici nu a mai trebuit sa apelez la serviciile unui coafor!
Eu avand parul drept, mereu am tanjit dupa buclele lejere si aspectul wavy al colegelor din scoala, si intr-o perioada mai apelam la bigudiuri si impletituri insa rezultatul nu era cel asteptat, asa ca din banii primiti lunar de la parinti pentru diferite cumparaturi, mi-am achizitionat primul meu ondulator care era la moda pe atunci, insa nu a avut o viata prea lunga.Adevarul este ca nici buclele nu erau rezistente si asa cum mi le-as fi dorit, pentru ca firul meu de par este alunecos, si nici cu o tona de fixativ in cap nu reuseam sa tin coafura sub control.In aceasta situatie am fost pusa si in ziua banchetului in urma cu 4 ani cand la insistentele mamei mele, am mers la un salon de coafura pentru a obtine un look special, insa mai mult de o ora nu a tinut minunea!
Asa ca anul urmator, mi-am luat inima in dinti si mi-am cumparat o placa de par profesionala, desi speriata de prietenele mele care se plangeau constant de parul ars si deteriorat dupa folosirea acesteia.
Si totusi mi-am luat inima in dinti si nu imi pare rau pentru ca am ales un produs bun alaturi de care am facut echipa buna timp de 6 ani!Pana la urma, cel mai important nu cred ca este frecventa utilizarii ustensilelor pentru coafare, ci modalitatea in care ne ingrijim parul si produsele pe care le folosim!
Fara o protectie adecvata, firul de par se va subtia si va arata in scurt timp tern si fara luciu, insa depinde si de calitatea aparatelor pentru coafat.

De exemplu, gama Baby Liss este perfecta atat pentru persoanele incepatoare in arta coafarii cat si pentru cele profesioniste.Spun acest lucru pentru ca diversitatea produselor conteaza foarte mult atunci cand dorim sa ne alcatuim un "kit" pentru infrumusetarea podoabei capilare iar Babyliss ofera posibilitatea alegerii produselor perfecte pentru necesitatile fiecarei persoane in parte.
Si cum placa mea cea veche trebuie inlocuita, mi-am propus sa va prezint cateva dintre preferatele mele din gama Babyliss si de ce am optat pentru ele:

Lista mea de preferinte incepe cu Baby Liss Pro Straighteners Ionic Titanium

Descriere:
Placa unica Babyliss Pro este special destinata pentru a indrepta parul, a il deteriora.Tehnologia ceramic-ion reduce frictiunea nedorita si asigura o netezire optima a parului.Sistemul activ ionic indeparteaza electricitatea statica, si inchide perfect cuticulele parului.Rezultatul este un par flexibil, stralucitor si usor de modelat.Multumita formei sale si capatului rotativ, se adapteaza perfect mainii.

Cred ca acum v-ati dat seama de ce am preferat-o pe aceasta, insa daca nu v-ati prins va spun eu: pentru ca ma ajuta sa scap de firele rebele care se electrizeaza dupa orice sesiune de periaj si coafare!Produsele destinate acestei probleme nu au fost de mare ajutor, si doar o placa de acest gen ar putea sa ma ajute sa diminuez efectul de electrizare la care sunt predispusa.Am avut ocazia de a incerca o placa de par cu ioni si ceramica si aceleasi specificatii la prietena mea, si diferenta a fost notabila!
Si pentru eterna mea problema cu buclele iata si solutia:

Baby Liss Pro Straighteners Ultra Curl se prezinta ca o placa de par ce elimina imperfectiunile parului fara a il deteriora.Tehnologia unica Sol-Gel ofera un real confort pe parcusul utilizarii acesteia.
Prezinta trei nivele de temperatura, conform tipului de par.Dispozitivul este special creat pentru onduleuri si bucle.

Acestea sunt insa doar 2 dintre preferatele mele!Gama de produse Baby Liss esste variata si nu trebuie decat sa intrati sa cautati produsele si accesoriile care se potrivesc cerintelor voastre.
Nici un look nu ar fi insa complet fara un uscator de par bun, un difuzor (sau mai multe) pentru obtinerea unor forme ingrijite si frumoase, sau un ondulator conic cu trepte de temperatura.

Si orice ar fi , nu uitati dragilor sa aveti grija de parul vostru indiferent de modalitatile de coafare pe care le preferati.Un par ingrijit si o coafura frumoasa nu numai ca vor scoate in evidenta trasaturile frumoase ale chipului, ci te vor ajuta sa fii fermecatoare in fiecare zi fara a trece pragul saloanelor de infrumusetare!

6 comentarii:

  1. nu foarte des...acum de cand cu moda impletiturilor , mai des !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai rar am apelat in ultimul timp la vizita la un salon de coafura, decat pentru a-mi tunde varfurile, desi nu imi place, sincer, ca de fiecare data mi se ia din par mai mult decat imi doresc! Obisnuiesc sa am grija acasa de parul meu folosind produse de calitate, tratamente din produse naturale, si incerc sa il "stresez" cat mai putin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu imi propun sa imi tund varfurile mai des, insa cand vad cat de greu creste saracul meu par, parca nu imi vine sa il mai si tai. Cat despre placa si eu folosesc insa cam o data pe saptamana sau mai rar, pentru ca am avut oarecare probleme din cauza faptului ca o foloseam mai des de atat.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu merg cam in fiecare saptamana la coafor, uneori si de doua ori. Ma plictisesc cat sunt coafata, dar rezist pentru rezultat

    RăspundețiȘtergere
  6. cu siguranta am grija de parul meu! merg odata pe luna la frizer;)

    RăspundețiȘtergere