luni, 22 iulie 2013

Un aparat foto pentru fiecare

De cand am inceput colaborarile cu firmele din strainatate cu haine, mi-am tot dorit sa deschid o rubrica noua pe blog de outfit-uri sau sfaturi de outfit-uri insa visul meu s-a spulberat o data cu stricarea aparatului meu foto care nu vrea sub nici o forma sa-si revina si sa faca poze decente.
Nici nu mai stiu cand am facut ultima oara o fotografie sau cand am surprins ultima data un eveniment important din viata de zi cu zi, pentru ca mai apoi sigur mi-as fi petrecut ziua cu nervi si tristete ca nu pot importaliza astfel de amintiri placute pe o imagine virtuala care sa dainuie mult timp.
Sa nu credeti ca nu m-am gandit la achizitionarea unui nou aparat foto!
Problema sta in lipsa de experienta si in lipsa de documentare in domeniul foto cat si in cel al aparatelor de fotografiat.Plimbarile lungi prin magazinele de specialitate si discutiile cu prietenii mei care poseda aparate scumpe mi-au deschis ochii si mi-au trantit in fata crudul adevar: trebuie sa fii deopotriva priceput la fotografie cat si pregatit financiar pentru o investitie care sa merite si sa fie una de bun augur in viitor.

Mi-am spus sa incep cu un DSLR.Toata lumea le lauda, toata lumea are un astfel de aparat numai eu nu.Adevarul este ca, mai mereu am considerat ca nu are importanta modelul si nici marca aparatului atat timp cat isi fac treaba insa m-am cam inselat, si cu mult de data aceasta!Diferenta este notabila in acest sens si nici nu incape urma de comparatie intre un DSLR si un aparat digital simplu.Va dati si seama de ce....

Oricum ar fi, inainte de a scoate banii din buzunar, este important sa ne documentam cat mai bine cu privire la viitoarea noastra achizitie.Am ajuns la concluzia ca este ok sa fim prevazatori si daca tot suntem la capitolul alegeri, dupa ce m-am invartit pe loc, am ajuns http://nikond800.ro si in cateva cuvinte, mi-am descoperit "aliatul" pozelor frumoase!Nu este nevoie neaparata de un expert pentru obtinerea detaliilor despre aparatele de fotografiat perfecte pentru fiecare utilizator in parte, ci doar de un sfat prietenesc si de putina indemanare in manuirea dispozitivului care vor fi acolo sa prinda conturul amintirilor voastre.
Nu imi doresc sa devin un fotograf profesionist insa vreau ca pozele mele sa fie clare si frumoase indiferent de gradul de pricepere in folosirea aparatului foto.In curand imi voi achizitiona un nou aparat si sper ca de data aceasta sa fac o alegere corecta!

2 comentarii:

  1. Eu am achizitionat un dslr cam acum 3 saptamani si il ador.Face niste poze minunate.Dupa parerea mea merita toti banii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohh, Ana, tare mult mai visez si eu la un DSLR!
    Ma voi bucura pentru tine cand il vei avea! Sa ni-l arati si noua, sa ne arati poze facute cu el, ok?:)

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere