marți, 30 iulie 2013

Un parfum pentru o viata...

Imi aduc aminte cum in urma cu 4 ani, intrand dintr-o coincidenta intr-o farmacie, am descoperit parfumul ce avea sa fie THE ONE.Eu de felul meu, nu sunt foarte atenta la firmele producatoare de parfumuri, si nici nu dau sume exorbitante pentru ele, insa cel care mi-a ramas adanc impregnat in suflet si in inima, este Givenchy Ange ou Demon.M-am indragostit pe loc de el, si am stiut ca relatia dintre noi va fi una de durata.
Desi in trecut aromele fructate erau preferatele mele, iata ca in momentul in care l-am simtit pe THE ONE pe incheietura, s-a produs o adevarat schimbare in mintea cat si in sufletul meu, navalind valuri de amintiri si de putere in mine, restabilind un echilibru pierdut intre partea angelica si cea demonica a fiecaruia dintre noi. Este parfumul care ma surprinde, incendiar si pur in acelasi timp, si detine acel ceva care te face sa fii de fiecare surprins si receptiv fara ati da seama insa care este acel element care te face sa revii mereu si mereu la el.Cam asa s-a intamplat si cu mine.Pur si simplu am stiut ca este special, si ca toate parfumurile pe care le-am avut, fie ele ieftine sau scumpe, de la Avon-Oriflame sau de renume, nu aveau sa se compare cu el vreodata.Prietenul meu stie ca de obicei, sunt o fire statornica si ca imi schimb cu greu rutina de ingrijire cat si simtul perceptiei, si cand a vazut stralucirea din ochii mei a stiut si el ca ceva s-a intamplat, si dupa ce luni de zile m-am tot invartit sa strang bani sa il achitionez insa fara succes, primul meu cadou de la el, a fost acest parfum care avea sa ne marcheze relatia, intr-un sens bun desigur.Givenchy Ange ou Demon este martorul iubirii noastre si mentine aura de mister pe care orice femeie o are.Imbraca orice piele intr-o aroma suava si unica, transformandu-ne in inger si demon deopotriva, marind puterea de seductie.

Inca de atunci am dus o lupta continua cu mine, pentru a nu-l consuma, insa va dati seama ca nu am rezistat.Este un parfum altfel, si totusi se potriveste oricarui moment al zilei.Este fresh, pur si intens, si mereu am primit laude dupa ce l-am purtat.Adevarata sa putere sta in notele sale florale orientale.
In timp ce mandarina, sofranul si cimbrul isi releva adevarata putere oferind un spectacol exploziv de arome ce coplesesc, boabele de tonka, vanilie, lemn de trandafir brazilian si lichen te invaluie intr-o continua dulceata si aromonie, feminitatea crescand la cote maxime.Un parfum incendiar as putea spune si o adevarata capodopera ce nu trebuie trecuta cu vederea... Pentru mine cu siguranta nu va mai exista altul ca el, si nici nu va fi detronat.Il urmaresc acum la sectiunea de promotii parfumuri.Adevarul este ca momentan nu mi-l mai permit, si astept o ocazie pentru a-l cumpara, si chiar voi face un efort pentru el.Mi-am promis ca in ziua nuntii mele, acest parfum sa fie cal care ma va insoti catre altar si nu numai..

Voua fetelor, vi s-a intamplat sa va indragostiti pe loc de un parfum si sa ii ramaneti fidele?Care sunt ele si ce va atrage cel mai mult la acel parfum?

4 comentarii:

  1. Imi e greu sa exprim din ce motiv aleg un parfum, legatura dintre mine si el si cum se transmite mai departe cu o parte din mine.. mi se pare fascinant. Nu de geaba se spune ""ce parfum folosesti? .. dar parca imi place mai mult cum miroase pe pielea ta".
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Mi s-a intamplat de cateva ori sa ma indragostesc de unele parfumuri. Un Valentina de la Valentino (nu l-am avut inca si ma tot bantuie). Un La vie est belle de la Lancome pe care il iubesc dar uneori nu il pot purta. Un Verrz Irresistible de la Givenchy, atat de floral si de usor...ca o rochie de vara:)

    Pupici, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place blogul tau scz am uitat sa ma prezint numele meu este loredana,dar prieteni imi zic lorett

    RăspundețiȘtergere
  4. Adresa mea de facebook este lorelore275@yahoo.com in caz ca vrei sa vorbim

    RăspundețiȘtergere