joi, 15 august 2013

De sarbatori oferim cadouri dragi

Ieri pe ultima suta de metri mi-am adus aminte ca nu sunt singura sarbatorita din familie.Am tot stat si m-am gandit cum sa fac sa impac doua Marii din casa (o mamica si o fetita) pe langa mine, si ce cadouri sa le fac.
Mi-a fost usor greu pentru ca de-a lungul anilor am epuizat ideile de cadouri si acum ma aflu cam in mare dificultate pentru ca cea mai buna prietena a mea care imi este si verisoara este din nou insarcinata!Deci va trebui sa ofer nu doar 2 cadouri, ci trei!Pentru micuta ei Marina, este usor: o papusica Barbie si multe dulciuri si jeleuri ursuleti.Nu este pretentioasa la cadouri, insa stiu cat de mult iubeste papusile si care este colectia ei, si cat de mult adora dulciurile.Tin minte ca intr-un an i-am luat cadou ceva ce mi-a placut mie: o rochita gen balerina si niste pantofiori, si sincer am ramas mirata cand mi-a spus ca ea nu vrea hainute si nici papucei si nimic doar sa venim la ea sa ii cantam "La multi ani", si daca ii aducem totusi ceva sa fie doar o papusica mica sa ii tina de urat seara cand ramane in camera singurica...Prietena mea a invatat-o de mica sa fie sincera si sa nu aprecieaze lucrurile materiale.Oamenii sunt mai importanti decat orice alt lucru si ea stie ca nu are nevoie de nimic atat timp cat noi suntem langa ea...

Pentru bebe ce se pregateste sa vina este mai greu de ales!Deja i-am luat hainute si mici atentii pentru cand va ajunge printre noi, insa mi-as dori sa ii ofer si ceva unic, ceva frumos care sa o ajute pe draga mea verisoara atunci cand va fi cu bebe dupa ea.M-am gandit prima oara la un scaunel pentru masina, dar nu prea merge ea atat de des cu masina prin oras pentru ca sta chiar in centru si o ia mereu la picior..optiunea cu numarul doi ar fi un carucior.Stiu ca pe primul de la Marina l-a dat unei fete nevoiase cu un bebelus, si cum nu s-a gandit ca va avea iar nevoie de unul, nu s-a pregatit in acest sens.

Cred ca unul cu un sistem 2in1 este perfect!Plimbarile ar fi usoare si placute, si noi doua ne-am simti linistite ca bebe e bine!Acum ca vine toamna poate iesirile se vor mai rari, insa la anul, cu siguranta vom iesi zilniz la o inghetata cu Marina noastra si cu bebe in noul carucior la aer curat!

Un comentariu: