vineri, 2 august 2013

Declaratie de ...parfum

Voi iubiti parfumurile?Stiu, este o intrebare putin cam ciudata, pentru ca hai sa fim seriosi acum: toate femeile iubesc parfumurile!Fie ele originale sau mai putin originale, orice apa de parfum sau de toaleta ce se potriveste atitudinii noastre si ne trezeste amintiri si emotii ramane apropiat sufletului nostru pentru mult timp.
Eu am tendinta de a identifica arome cu anumite momente din viata mea.Nu doar o data mi s-a intamplat sa am momente in care am cunoscut persoane noi si le-am identificat mai apoi dupa un parfum decat dupa nume si asa mi-au ramas intiparite in minte multa vreme..

Parfumul Andra de la ALTA COSMETICS pe care il voi prezenta astazi are o aroma calda si intensa de citrice, exact cum imi doresc eu.Prefer parfumurile fresh, fructate ce nu au in spate o poveste, sau nu neaparat.De obicei aceste arome imi induc o stare de bine, veselie si ma umplu de efervescenta.Da, imi dau putere si parca lucrurile imi merg mai cu spor atunci cand port un parfum ce ma face sa ma simt mereu bine.De mult am renuntat la a folosi parfum doar pentru a da un miros corpului.Acum sunt selectiva si le gasesc la fiecare dintre ele un anumit moment oportun pentru a fi purtate.

Proiectul Alta Cosmetics reprezinta modul in care doi dintre cei mai experimentati profesionisti din business-ul vanzarilor directe au ales sa raspunda limitarilor si rigiditatii manifestate in relatia cu dealerii de catre companiile corporatiste care opereaza in domeniu.
Si pentru ca au dorit sa transmita un mesaj cat se poate de clar in ceea ce priveste diferetentele de abordare fata de relatia pe care doresc sa o contruiasca cu dealerii si ca acest proiect reprezinta altceva decat ceea ce s-a practicat pana in prezent, si au decis sa se numeasca Alta Cosmetics.
Conceptul Alta Cosmetics are ca baza de formare si dezvoltare relatia cu dealerii, acestia fiind centrul de interes in jurul caruia este cladit intregul concept, plecand de la ideea unui parteneriat real.
Viziunea fondatorilor Alta Cosmetics a fost aceea de a crea o companie 100% romaneasca, adaptata specificului national atat in ceea ce priveste obiceurile de consum ale clientilor cat si in ceea ce priveste modul de lucru si relatiile interpersonale stabilite cu dealerii.


Nota dominanta:
Mar, Cedru

Nota de mijloc:
Bambus, Iasomie, Trandafir

Nota de baza:
Ambra, Mosc, Lemn de lamai

"Acest parfum capteaza luminozitatea si serenitatea Mediteranei: o locatie care a fost si va ramane locul unde s-a nascut FEMEIA.Acest parfum este un tribut platit soarelui, marii si misterului adancurilor ei.Mirosul fortifiant de cedru, vibratia puternica a marului verde si farmecu dezarmant al zambilei, te conduc catre esenta feminitatii.Acest parfum exprima prospetimea feminina prin buchetul de iasomie si trandagir alb.Recomandat a fi folosit in timpul unei zile cu soare."

Parerea mea este ca acest parfum este unul tineresc si fresh potrivit doar pentru prima parte a zilei.Este light, cu o persistenta mare ce m-a uimit inca de la primul puf.Notele sale se elibereaza treptat, fiind mereu o incantare si o desfatare pentru simtul olfactiv.Ce am gasit insa cel mai intrigant este faptul ca 
desi sunt trecute ore bune de la aplicare, persoanele din jur inca il percep ca fiind intens pe cand eu nu.Cred ca acest lucru spune multe despre el in despre firma in general.Cu greu se mai gasesc parfumuri care sa te suprinda atat de placut intr-o singura zi si care sa te faca sa le folosesti cu placere.
Ambalajul negru slim ofera prestanta parfumului si clasa.Apare ca fiind un produs unic, simplu insa plin de vitalitate si mister.Recipientul este generos, avand o cantitate de 100 de ml ce se consuma cu greutate.Fiind un parfum intens, nu imi permit sa pulverizez pe zonele pulsatile mai mult de un puf, pentru ca risca sa devina prea intens si deranjant in anumite circumstante.


Alta Cosmetics si in special Andra, m-au surprins placut!Un parfum este ca o declaratie de prietenie, reciprocitate si pact cu sufletul.Sunt arome ce starnesc pasiuni, altele ce linistesc marile involburate si altele ce redobandesc increderea si feminitatea pierduta.Aromele pe care le folosim sunt ca si o semnatura personala, si nu cred ca ecista vreo scuza pantreu femeia care uita sa foloseasca parfum.Ele trec neobservate si fade, pentru ca un parfum te imbraca intr-o aura invizibila si iti ofera stabilitate si personalitate, asa ca incercati dragele mele sa fiti mereu atente la parfumul pe care il folositi.Alegeti mereu arome ce nu va dau dureri de cap, si in special, fiti devotate unuia singur pe cat posibil, si nu va temeti pentru ca el se va ocupa de restul daca sunteti pe aceeasi lungime de unda...

4 comentarii:

  1. Buna! Te-am nominalizat in acest tag: http://ioana08libeauty.blogspot.ro/2013/08/liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am tot auzit de aceasta companie, am mai citit la cineva pe blog, vad ca iti place si tie....poate atentez si eu la un parfum de la ei, sa vad intai ce oferta au. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar n-am auzit de companie, ma bucur ca e romaneasca. O sa ma uit dupa parfum, dar ma indoiesc ca l-am vazut pe la noi prin oras.

    RăspundețiȘtergere
  4. Exquisita entrada, la fragancia debe ser espectacular.
    Abrazos.
    *´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•` Buen fin de Semana, con todo cariño!
    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere