luni, 19 august 2013

Fericirea prin ochii de copil

De multe ori m-am gandit in ce consta fericirea atunci cand eram mica.La varsta de 10 ani se reduce la dulciuri, jocuri si multe jucarii, insa eu era mai profunda.Mi-am dorit sa aflu adevarul si sa fiu cea care detine dreptatea ca sa poata arata si celorlati copii cum sta treaba uneori cu diferite lucruri.Cand am afla ca Mos Craciun..hmm..este sa zicem, altul decat cel imaginat, nu am fost dezamagita, ci din contra!Foarte bucuroasa si impresionata de gestul oamenilor si a parintilor care incearca an de an sa aduce o farama de bucurie in sufletul fiecarui copil.Stiam cata truda sta in spatele acestor initiative, ca doar am reusit sa il prind pe Mos pe picior gresit, dar l-am iertat si chiar i-am oferit si ceva dulce.Desigur, nu am spus nici unui prieten acest adevar pentru ca stiti voi cum e: uneori unele lucruri trebuie lasate ascunse si asa a fost si cu acest subiect.Nu l-am uitat insa am zis ca este un adevar care ar putea rani multe persoane si nu mi-am putut asuma vina.
Astazi fericirea consta in alte lucruri si as putea spune ca uneori cerem prea multe si ca uitam sa fim fericiti, insa cei care niciodata nu se dau batuti si cauta o farama de speranta si bucurie in orice, sunt copiii.
Ei nu sunt ca noi, ei sunt puri, inocenti si mereu cu ochii plini de veselie.Pentru un zambet ca al lor as da orice si as face orice!Stiu cat de dificil este sa intretii astazi o lume perfecta macar in familia din care provenim, dar uneori toate luptele merita.Astazi m-am gandit cum sa fac niste copii fericiti.Lista nu este lunga pentru ca in mare parte, distractia este cheia succesului insa vreau ceva special.Imi aduc aminte ca in urma cu ceva timp am facut ceva dragut si verisorii mei cei mici au fost foarte incantati de surpriza.Le-am adus animatori petreceri copii  pentru o seara pe cinste si clar s-a vazut diferenta!Uneori este mai bine sa lasam o portita spre lumea povestilor si sa ii lasam pe cei specializati in astfel de evenimente sa ne incante micutii la petreceri.Parintii pot incerca oricand si singuri insa va garantez ca diferenta este notabila.Pana si noi adultii am fost incantati de spectacol si la un moment dat am dat si noi in mintea copiilor si ne-am jucat alaturi de ei.Implicarea este foarte importanta si nu uitati ca zambetul si fericirea celor mici sunt cele mai de pret lucruri din lume si nimic nu le poate egala!Desigur, poti oricand incerca varianta cu multe dulciuri si jucariile cele mai scumpe, insa nu uita ca in sufletul lor, acestea nu au nici o valoare daca nu sunteti alaturi de ei si nu va bucurati impreuna.



Un comentariu:

  1. O postare cu suflet!Este atat de frumos sa vezi fericirea din ochii lor la asemenea evenimente!

    RăspundețiȘtergere