miercuri, 14 august 2013

Galben si buline

Nu v-am zis eu ca iar vreau buline?Iata si modelul de astazi:



Am vrut neaparat sa folosesc oja galbena de la Gabrini si cum singurica parea stinghera pe unghii, am zis hai cu niste picatele albastre si mov.Din pacate movul nu prea e mov in imagine dar totusi arata ok.Si bulinele albastre sunt facute cu oja Farmec si m-a surprins ca este atat de intensa intr-un singur strat.Ma pregateam sa revin cu un strop deasupra bulinelor dar iata ca unul a fost de ajuns.

Ce parere aveti fetelor de oja mea neon galbena si de bulinutele mele?Va plac sau sunt prea excentrice?

8 comentarii:

  1. Hihii, stii la ce m-au trimis cu gandul bulinele acestea? La penajul cozii unui paun!:)
    Nu-mi par deloc prea excentrice, sunt foarte dragute!

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase,mie imi place galbenul foarte mult. Mi-am amintit ca am si eu unul neon Barry M, am uitat de el, cred ca maine imi dau si eu doua straturi peste oja nude L'Oreal ca sa tina mai mult. Imi place mult cum ti-a iesit tie si te invidiez pentru unghiile atat de frumoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac mult de tot si chiar le-as purta. Daca nu acum, cand sa mai purtam culori vii?

    Te pup,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  4. This is totally a mani i would try out , super like ,

    Instagraming & liking it , wanna check my latest instas on my blog ? come by please & enjoy

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase ! Eu nu ma pricep deloc.

    RăspundețiȘtergere