joi, 8 august 2013

Good girls always get what they want!

Fetele cuminti, mereu primesc ce isi doresc de ziua lor!
Asa imi spunea mama cand eram mai mica.Incerca saraca sa ma stapaneasca pentru ca eram zbuciumata si rebela, si spargeam tot ce prindeam.Aveam o mare atractie fata de bibelouri si farfurii si cum Mosul venea doar la cei cuminti, trebuia sa le mai las pe masa macar prin preajma sarbatorilor.
Ieri am avut surpriza de a fi cadorisita cu mult inainte de ziua mea si ma declar indragostita!
Stiti cum e: cand vedem cosmetice visam!Eu cel putin asa fac.Ajung la raftul de cosmetice, studiez, gandesc, si apoi visez.Visez ca intr-o zi le voi avea pe toate...sau macar treptat daca nu deodata.
Cam asa a fost si ieri.Am primit ce mi-am dorit si nu am mai continuat sa visez: Lancome Advanced Genefique....Mdap, suna foarte advaaaanced chiar si pentru mine si sunt euforica si acum!
Mi-a fost mila sa deschid cutia but I had to!


Nu-i asa ca arata superb?Nici nu va spun cat de emotionata am fost cand am ridicat pachetelul magic si ce viteza am bagat pana in casa...Prietenul meu rade si acum de mine spunand ca parca eram Gollum si inelul magic, dar ce stie el...
Acum incepe marea testare si sper din inima ca mi se va potrivi produsul.
Se pare ca am fost cuminte anul acesta, pentru ca deja am primit anuntul unei alte surprize pentru ziua de maine.Cineva tocmai a devenit norocos si dap, despre mine era vorba!
Gata fetelor, va pup dulce si va doresc o seara faina!
Acum ma duc sa aplic pe fata serumul miraculos si asptept efectele :)
V-am pupat!

P.S.: Voi ati fost cuminti in ultima vreme? Un mic (sau mai multi) spiridusi au trecut pe la mine si v-au lasat ceva bun.Oare despre ce e vorba?

7 comentarii:

  1. wooooow cat mi-l doresc!!!!!am testat o mostra si ii super.sa il folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohoo, pai numai o alta femeie poate sa inteleaga entuziasmul tau la un asa produs. :P Si eu tanjesc dupa el de nu-ti imaginezi, dar e asa de scump :P
    Sa-l folosesti cu mare placere, desi nu ma indoiesc de asta :)))
    Abia astept sa vad impresiile tale! :P

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am visat de cand l-am vazut prima data la Michelle Phan. Sa te bucuri de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa-l folosesti cu placere! Nu l-am incercat .

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-l folosesti cu placere.
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere