luni, 12 august 2013

Iar am dat-o pe buline...

Astazi am avut un chef nebun de buline.Dupa succesul atins cu manichiura imbulinata de vinerea trecuta, am zis ca este momentul sa incerc un nou model, dar nu prea mi-a iesit cum am dorit.Dovada sta in modelul de pe degetul aratator care mi-a cam dat batai de cap din cauza unei mici neatentii, dar in rest a iesit ok.



Dupa cum puteti observa, bulinele nu sunt perfecte si nici simetrice.Am vrut sa fac o manichiura simpla de vara, in tonuri de albastru si pana la urma am ajuns la un model haotic pentru ca nu stiam ce vreau cu adevarat, si boldul pe care il foloseam pentru buline mi-a cam dat de furca, asa ca am folosit pensula ojelor.

Dar cam atat.Nu m-am chinuit prea mult dar deja mi-am pus in gand alte modele.Am cateva oje ce trebuie consumate cat mai curand posibil si cu bulinele le-am pus gand rau!M-a prins febra bulinelor, recunosc!
Voua va place fetelor modelul ce l-am incercat astazi?Ce ati purtat pe unghii recent?

2 comentarii:

  1. Foarte draguta manechiura:*
    Eu tot niste buline am pe unghiute acum,dar nu sunt atat de reusite
    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-au iesit foarte bine!! exact efectul acela de "imperfect" arata superb.

    RăspundețiȘtergere