luni, 5 august 2013

Invitatie cu bucluc

Colega mea de facultate mi-a spus candva ca mai frumos si mai misterios decat muntele, nimic nu este.Si tind uneori sa ii dau dreptate.Nu am mai fost intr-o zona de munte de ceva timp, insa tare as trage un drum zilele astea pana la ea...Sta intr-un oras superb si mai mereu m-a invitat la ea dar eu nu stiu...sunt uneori cu prea mult bun simt si mi-e rusine sa  nu o deranjez.Cam asa am procedat in fiecare vacanta de vara: am refuzat propunerile si invitatiile acasa la unele colege de frica sa nu fac un deranj sau sa fiu o povara...Va dati seama ca mai de fiecare data mi-am primit si cearta de la ele, insa daca tot nu vreau sa fiu mereu contra, mi-am zis ca exista totusi si o varianta mai buna: cazare Suceava ieftina, chiar in centrul orasului.De ce sa stau mereu pe capul oamenilor cand pot avea propria mea camera fara nici o grija?Poate colega mea are anumite tabieturi si parintii ei la fel, pe care eu  nu le cunosc si pe care nu le pot impaca, si mai bine ma tin de parte de astfel de ciocniri.
Nu ca sunt eu pretentioasa, insa prefer sa pastrez distanta intre aceste lucruri de dragul prieteniei.Ca ne permitem eu si colega mea anumite lucruri si gesturi este alta treaba,insa nu ma pot simti in largul meu stiind ca obiceurile mele de somn (de obicei ma culc devreme, gen ora 21-22.00) sau ora de trezire ar putea cauza un subiect de vorba.Poate ei nu sunt matinali sau atat de atenti la orele de somn ca mine, insa eu daca imi dau peste cap ceasul biologic, e vai si amar....
Ca mai fac o exceptie e alta treaba, dar mai bine ma lipsesc de conflicte.
Sa nu mai spun ca alegand varianta unei camere inchiriate intr-o pensiune, voi avea parte de intimitatea mea.Tin minte ca intr-un an, a trebuit a doua dintre colege sa stam cumva obligate de niste imprejurari la o a treia care a fost binevoitoare si intelegatoare fata de situatia noastra.Problemele au inceput insa atunci cand una dintre noi a inceput sa faca baie seara tarziu (evident ca nu eu) si mama dragei noastre colege ne-a facut observatie ca facem o mare risipa de apa si curent electric.Deisgur ca nu ne-a picat prea bine avand in vedere faptul ca pentru acele 2 seri cat am stat am platit ca si in regim de hotel pentru a fi totul ok, insa nu a fost de ajuns.Unele persoane percep altfel probleme legate de igiena si tabieturile si uite cum ne ciocnim fara sa vrem de nimicuri ce pot duce la ruinarea legaturilor de prietenie.Nu numai ca ne simtim prost fata de gazda insa si in timp prietenia poate avea de suferit, si ce nu facem noi pentru a pastra prieteniile dragi?
Asa ca anul acesta voi proceda astfel: voi inchiria camaruta mea aproape de casa prietenilor si sper ca totul sa fie ok.
Voi cum procedati dragilor in astfel de situatii?

5 comentarii:

  1. Nici mie nu-mi plac aranjamentele acestea, nu stiu cum sa fac sa nu le deranjez pe gazde, chiar dac-s rude. Prefer hotelul, orice-ar fi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate, nici mie nu imi place si prefer sa stau la un hotel, sau stau acasa daca altfel nu se poate.

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici mie nu-mi place sa deranjez,prefer hotelul :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt o multime de persoane care n-au nicio problema in astfel de situatii,dimpotriva!Eu sutn in "tabara" ta...:)

    Pupicei, Ana!
    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti cu foarte mult bun simt draga mea!
    Mai da si la altii!!! :))
    Eu am mai stat la prietene daca conditiile au permis pt a nu plati cazare.
    Love,
    Corina
    http://www.corina-popa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere