vineri, 9 august 2013

Manichiura cu buline

Nu m-am putut abtine sa nu imi fac astazi si eu o manichiura cu buline.Am tot vazut in fiecare vineri colaborarea fetelor, dar parca nu ma prindea trend-ul chiar in acel moment.Acum insa am avut un moment mai colorat, si cred ca modelul pe care l-am facut mi se potriveste.



Modelul a iesit putin dezordonat din cauza ca pana acum nu am mai facut buline, insa rezultatul imi place.Pare a fi mai mult un pic de confetti presarat peste oja si mama deja ma cheama din cealalta camera sa ii fac si ei acest model.Eu cred ca e chiar cute si potrivit pentru vara.La mare in vcanta sigur va prinde bine si se va potrivi cu noul meu costum de baie colorat :)

Ce ziceti fetelor, va place modelul?Ma bate gandul sa incep si eu o astfel de rubrica "imbulinata" dar sa vad ce imagini imi incoltesc in minte.

7 comentarii:

  1. Ce buline colorate!
    Super dulce manichiura ta.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place ! ^_^
    Mă încântă manichiurile cu buline, inclusiv modelul tău. Ușor dezordonate, colorate și cu un aer copilăresc, bulinuțele atrag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesanta manichiura ta! si pe mine ma apuca cheful de imbulinare uneori :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce vesela si colorata e manichiura ta, imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte draguta si vesela. Imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Un model vesel si colorat, imi place :)

    RăspundețiȘtergere