joi, 1 august 2013

Mici cumparaturi

Iata dragelor si ultima captura din cadrul sesiunii de shpping de la sfarsitul luni Iulie.Am dorit sa profit de cateva reduceri, si am ajuns sa imi iau esentialul.Un sampon Garnier (cel cu ulei de migdale si extract de caise), benzi depilatoare cu ceara de la Sesu pe care le folosesc inca din iarna dupa ce am castigat un pachetelel pe blogului lui Miki, un deodorant Avon luat fara interes, un fond de ten Giordani pentru ca cel EverLasting s-a terminat, si alte mici nimicuri.


Bateriile de la Aerocell din Lidl sunt cele mai bune si chiar mi se par cu mult mai rezistente decat cele de la Duracell.Iar ochelarii de soare si bratarica au fost cumparate mai mult pentru a completa look-ul de la plaja, desi cu greu suport sa renunt la ochelarii mei de vedere.
Ah, sa nu uit de crema hidratanta de la Farmec cu galbenele.A inlocuit-o cu succes pe cea de la Cosmetic Plant cu musetel si prietenul meu o iubeste!A trebuit in ziua urmatoare sa merg la market sa ii cumpar si lui una pentru ca altfel riscam sa o gasesc pe a mea furata.
In rest, nu mi-am cumparat altceva pentru ca incerc sa fac economii pentru vacanta.Stiu ca am tot spus ca plec, insa practica de vara nu ne lasa deloc timp liber si am gasit in sfarsit fereastra spre mare.Oricum nu voi lipsi de pe blog fetelor pentru ca imi iau cu mine laptop-ul si nu veti avea timp sa imi simtiti lipsa.Am avut saptamana aceasta si o pietricica la rinichi ce s-a gandit ca e bine sa iasa afara si mi-a fost foarte rau, si totusi uite ca am rezistat si am ramas pe blog.Cred ca blogul a devenit ca a doua mea casa pentru ca nu imi pot imagina cum ar fi daca intr-o zi nu l-as mai avea.Poate mi-as deschide altul, insa ca acesta nici unul nu va fi.Dar gata, nu vreau sa fie o postare serioasa sau trista, asa ca fetelor, va pup dulce si va doresc o vacanta insorita si presarata de momente frumoase!

8 comentarii:

  1. Sa folosesti cu drag noile achizitii!

    Pietricele nabadaioase e bine ca au plecat!:)
    Multa sanatate, Ana!
    Hai cu marea! Sa faci sarituri in valuri si pentru mine!

    Pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi se par super bune bateriile din lidl,si sunt ok ca pret.Cat despre pietre,ii cea mai groaznica durere,si eu am descoperit ca am in timpul unei crize de nu stiam ce ii cu mine.multa sanatate!
    cand poti arunca un ochi pe blogul meu,sunt la inceput:D
    http://ina-adee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. uff.. ce pietricica nazdravana.. :((( bine macar ca acum ai scapat de ea. sper sa te simti mai bine.
    te astept la mare.. ;))
    sa folosesti cu placere tot ce ti-ai cumparat.
    iubi meu nu prea foloseste creme.. doar cand ma tin eu de capul lui :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti pe toate cu placere, Ana!

    Te pup,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu folosesc produse de la Dove si de fiecare data imi dau seama ca sunt o firma serioasa si de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  6. saracuta de tine :(( . Multa sanatate! :-* imi plac ochelarii aia , sunt frumusei. :-*

    RăspundețiȘtergere