joi, 15 august 2013

Multumiri si surprize dezvaluite

Dragelor, v-am spus in urma cu cateva zile ca va asteapta cateva surprize si astazi este momentul pentru a scoate totul la iveala! :)
Pe 8 Septembrie este ziua mea de nastere si imi doresc sa o sarbatoresc impreuna cu voi!Inca de maine (15 August) voi intra in luna cadourilor pentru mine, si nu as putea sta sa ma gandesc ca numai eu m-as putea bucura de unele lucrursoare asa ca impreuna cu diferiti sponsori, am pus la cale o serie de concursuri aniversare pentru a va rasplati fidelitatea si activitatea pe blog.
Mi-ati fost alaturi timp de 2 ani si nu as sti cum altfel sa va multumesc pentru sprijinul acordat si pentru toate comentariile frumoase.Cititorii unui blog sunt foarte importanti si de cele mai multe ori, acestia mi-au devenit prieteni intimi chiar si sper sa va pot reda macar prin aceste actiuni toata bucuria si fericirea pe care voi mi-o transmiteti de fiecare data cand ma ajutati sa fiu in continuare eu, si mai important, sa tin blogul viu...
Va multumesc pentru tot ca imi sunteti alaturi si astazi, impreuna cu Max Factor voi oferi un premiu format dintr-un CC Cream si o mascara Wild unei cititoare!

Dar haideti sa tragem un ochi la reguli:

-Dati like paginii de facebook Max Factor aici
-Dati SHARE PUBLIC pe facebook acestei postari care anunta concursul
-Dati like paginii de facebook Enchanted Ana aici
-Comentariu la postarea ce anunta concursul cu "Particip"

CONCURSUL SE DESFASOARA PE FACEBOOK ASA CA VA INVIT SA ACCESATI ACEST LINK PENTRU INSCRIERI


Dupa cum puteti observa, regulile sunt simple.Am dorit sa pastrez aceasta modalitate de inscriere pentru a fi totul mai usor pentru voi si pentru a va inscrie in numar cat mai mare.
Durata desfasurarii concursului: 15 August-8 Septembrie

MENTIUNI:

1.Va fi o singura castigatoare care va primi cele doua produse.
2.Dupa terminarea concursului, imi voi acorda un termen de 72 de ore pentru realizarea listelor de participanti si apoi o voi transmite pentru validare sponsorului.
3. Extragerea se va realiza cu ajutorul lui Random.org sau a oricarui alt site functional in acel moment.
4.Nu accept decat datele de contact ce vin direct de la castigatori asa ca va rog sa fiti pe faza si sa nu rugati alte persoane sa le revendice pentru voi.
5.Daca dupa 72 de ore de la afisarea numelui castigator nu voi primi nici un semn, voi reface extragerea.Nu voi accepta nici un comentariu in acest sens.
6.Premiul va fi trimis de sponsor.

Acestea fiind spuse, va invit pe pagina de facebook Enchanted Ana la concurs si va doresc mult succes!

Un comentariu:

  1. Buna,
    Particip!
    FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
    Share : https://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/536606616407651
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere