sâmbătă, 10 august 2013

O ALTA ora de reduceri

Credeati ca bulinele mele vor rezista mult?Pai v-ati inselat!Cand imi faceam unghiile am dat in trusa de o oja pe care nu am folosit-o si toata ziua mi-a ramas gandul la ea pana cand am cedat.Este vorba despre oja de la Alta Cosmetics pe care o ador!Este pentru mine nuanta de rosu perfect si mult timp am cautat aceasta versiune de rosu visiniu.L-am asortat cu un sclipici auriu pentru ai spori rezistenta dar nu cred ca era necesar.Doar ca imi placea cum arata impreuna...



Ce spuneti fetelor, va place?In realitate culoarea este cu mult mai intensa si la fel si luciul unghiei insa aparatul este de vina pentru aceste imagini neclare.
Despre Alta Cosmetics v-am mai povestit, la fel cum v-am spus si despre experienta mea cu unul dintre parfumurile lor.Mi-au ramas in minte cateva nume de parfumuri de la ei , si uneori e greu sa nu cedezi!Unde mai pun ca in urmatoarele zile voi sarbatori ziua mea de nastere si am liber la cadouri?

Fetelor, cei de la Alta Cosmetics au o super oferta de Sfanta Maria pe site-ul lor!
Profitati de oferta lor: oricare 2 parfumuri la alegere la doar 129 lei in loc de 198 lei!


Cred ca este mai mult decat o afacere profitabila pentru zilele ce urmeaza.Sarbatoritele noastre de Sfanta Marie vor fi de-a dreptul incantate cu un astfel de cadou si v-o spun din experienta!Mereu mi-am serbat ziua de nume si cand am primit un cadou ce a constat intr-un parfum m-am simtit foarte rasfatata, asa ca profitati de zilele de reduceri din magazinul online Alta Cosmetics pentru a face un cadou deosebit persoanelor dragi!

2 comentarii:

  1. foart draguta manichiura :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu o oja si un parfum de la Alta Cosmetics. Sunt suuper multumita de ele :X

    RăspundețiȘtergere