marți, 20 august 2013

Outfit for summer days

Ma gandeam in urma cu ceva timp sa ma apuc de outfit-uri insa rezultatele dupa o prima saptamana de incercari sunt...rele.M-am convins de faptul ca nu sunt fotogenica asa ca vo incerca sa creez outfit-uri doar cu hainutele si accesoriile necesare pentru un look perfect.
Pentru astazi am ales o pereche de blugi scurti, cu taieturi si imprimeu floral, o bluzita de la Top Shop alba cu volane si dantela, la care am adaugat ca accesorii doua bratari si ceasul meu alb de la prietenul meu.
Mai tarziu mi-am dat seama ca am uitat sa adaug si incaltarile insa va spun ca am ales o pereche de sandale albe cu fundita joase, si o oja intr-o culoare de roz corai stins, si am fost gata de plimbare.


Gentuta nu am purtat pentru ca am fost cu masina, si nici nu am plecat foarte departe de casa,Am ales un outfit cat mai lejer pentru ca era foarte cald in aceea zi si m-am simtit foarte bine imbracata astfel.

Voi ce parere aveti de outfit-ul ales fetelor?Va place?

3 comentarii: