miercuri, 14 august 2013

Random post

Stau de multe ori si imi spun ca tare greu mai este fara masina...Stiu stiu, nu m-am nascut in masina si ar trebui sa prefer mersul pe jos insa am drumuri mari de facut si eu personal urasc sa merg cu trenul!Nici atunci cand vin de la facultate spre casa si invers, nu iau trenul care este mai ieftin decat maxi-taxi pentru ca nu suport.Distanta e aceeasi, timpul facut acelasi dar diferenta o face faptul ca intr-o masina ma simt mai confortabil, am langa mine persoane ok si nu miroase urat.Pana acum am nimerit doar pasageri cumsecade, ingrijiti care mi-au facut ca experientele de "navetista" sa fie considerate un lux.Desigur, conteaza foarte mult si soferul si firma pe care o aleg, dar mai important decat masina nu este nimic.Am mers atat cu autobuzul cat si cu masinile mici de 18 persoane si mai mult inclin spre cele micute.Nu am rau de masina si nu cred ca voi avea vreodata deci afirm ca da, iubesc sa merg cu masinile!
Cand mergem cu masina persoanala eu si prietenul meu acasa ma simt cel mai bine.Tin minte ca atunci cand am luat-o prima data ne-am simtit putin ciudat ca o avem doar pentru noi, dar acum ne-am obisnuit.Ne-am cumparat masina cu gandul ca ne va ajuta sa ajungem la cursuri mai repede pentru ca zona unde noi locuim este cu mult prea departe de facultate si locurile de practica, iar transportul in comun este greoi.Am facut intr-o zi, intr-o singura cursa doar dus cu autobuzul spre facultate o ora!Si nu, nu era alomeratie pe strazi, nu erau mute masini ci atat dureaza sa ajung din punctul x spre y....si sa nu credeti ca exagerez!Am incercat si varianta cu tramvaiul si a fost si mai si...asta din urma parca ar merge cu viteza melcului si mai intra si multe persoane dubioase si cersetori in el, si seara pe intuneric numai o astfel de companie nu imi mai lipseste mie...
Si uite asa am ajuns noi doi la concluzia ca e mai bine sa luam o masina doar pentru noi, pentru ca dupa niste calcule bine facute am ajuns la concluzia ca motorina ne ajunge mai ieftin decat setul de bilete pe care le platim pentru transportul in comun.Si sa nu mai punem la socoteala faptul ca mai si trebuie sa asteptam in statie eroic sa vina autobuzul (desigur cu intarziere de cele mai multe ori si supraaglomerat) si sa ne chinuim sa ajungem la timp.
Tatal meu si al prietenului meu au fost cei care ne-au ajutat sa luam cea mai buna masina pentru cerintele noastre.Ne-am dorit mult timp o masina mare, nu neaparat 4x4 insa un model frumos, si care sa aiba prestanta asa ca am ajuns la un Wolswagen Passat pe care l-am luat desigur cu navigatie passat si tot ce trebuie.Nu regretam alegerea facuta si chiar ne mandrim cu masina noastra.O avem deja de 3 ani si nu cred ca o vom schimba prea curand pentru ca este ok din toate punctele de vedere iar eu o ador!

Un comentariu:

  1. Si pe mine ma enerveaza faptul ca parca m-as fi nascut in masina! Nu-mi mai plac deloc mijloacele de transport in comun...

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere