miercuri, 28 august 2013

Random thoughts

Of, cat de dor mi-a fost de toamna! Este perioada mea preferata din an si daca ar fi dupa mine, numai acest anotimp ar exista pe pamant.Nu foarte cald, nu foarte rece, ci potrivit pentru a ne cali nasucul si rumeni obrajii..Iubesc puloverele groase impletite din lanita pufoasa si incaltarile calduroase si astazi le-am luat pe mine pentru prima data in acest nou sezon, si fericita am mai fost!Stiu, cam ciudata si rapida trecerea spre o o astfel de temperatura, dar benefica pentru corpul si minte mea...
Anul acesta am inceput-o cu brio.Mi-am primit cadourile de ziua mea mai devremele si poate cel mai frumos dintre ele a fost faptul ca i-am avut pe ei, cei dragi, langa mine mereu.


Mi-am luat si un nou pisic si familia a fost intregita.Nu v-am spus, insa motanelul meu iubit Micki, a suferit un accident si nu mai este.Am plans mult , insa astazi sunt fericita ca am un nou partener de joaca si se numeste Oreo (precum biscuitii Oreo pentru ca este negru) si este mai special pentru ca este un pisic cu rang inalt si pentru ca este super hazliu si altfel decat ceilalti motani.....Acum ca se apropie vremea sa plec la facultate ma simt trista pentru ca nu il voi putea lua cu mine dar stiu ca va fi tratat regeste acasa.Este un motan loial (mai rar am intalnit un astfel de specimen printre pisici) si iubaret dar mai presus de toate, foarte jucaus si mereu pus pe sotii.

Astazi ziua mi-a fost inseninata de doua mail-uri de la cunostinte vechi si o atentie din partea unei prietene care desi pare ca uneori uita de mine, este acolo.Pentru mine prietenii adevarati si cei apropiati de sufletul unui om nu sunt cei care stau in permanenta alaturi de tine, ci cei care desi sunt departe, iti cunosc gesturile, trairile si te cunosc pe deplin astfel ca nu este nevoie de multe vorbe pentru a fi pe aceeasi lungime de unda.Mai rar asa oameni insa atunci cand ii gasim, e bine sa ii pastram langa noi, iar eu ma consider norocoasa cu astfel de prieteni in jurul meu.

Stateam azi si ma gandeam si mi-am dat seama ca in fiecare an de ziua mea a plouat si a fost vant.De foarte putine ori am iesit in oras tocmai pentru ca vremea nu mi-a permis, insa am realizat ca nu mi-a parut rau.Este singura zi din an in care ma simt impacata cu mine si cu cei din jur.Faptul ca m-am nascut intr-o zi de sarbatoare mi-a pus mereu in minte gandul cum ca as fi speciala, si asa imi place sa cred si acum.Totul are un rost in viata, si sper ca voi avea parte numai de lucruri bune in viitor.Sunt optimista si chiar daca vantul si vremea isi vor face de cap, voi pune capat sirului de ghinioane tocmai atunci de ziua mea pentru a lua-o de la zero.Ce alta zi mai buna decat cea in care iti serbezi aniversarea?Nu de alta, dar ieri tocmai ce am ajuns acasa dupa o vacanta la mare in care m-a prins o raceala de toata frumusetea!
Va doresc o saptamana cat mai frumoase dragelor, si sper ca razele de soare sa va patrunda si in suflet si sa ramana cu voi pana la urmatoarea vara!

16 comentarii:

  1. La multi ani, Ana. Articolul tau e unul frumos si linistit :X Te invidiez pentru starea ta de spirit...

    Pupici

    shoeper-women.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare tare rau de pisicut.. Sper ca Oreo sa umple golul lasat de el.
    Si mie imi place mult temperatura aceasta dar o prefer totusi in primavara.. :D Pentru ca toamna vine la pachet cu ploi si desi imi plac zilele ploiase atunci cand stau in casa, si privesc pe geam... atunci cand am treaba si trebuie sa umblu de colo-colo.. nu ma mai bucur atat de tare de ploaie.

    Pupicei si sa te faci bine rapid
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!Iti doresc sanatate si numai bucurii! :-*
    Sa-ti traiasca Oreo!
    PUPICI :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce nume fain i-ai pus noului membru, imi pare rau pentru Micki, tu ai grija de tine sa-ti treaca raceala cat mai curand. Toamna imi place mie doar cand e mai putin ploioasa si mohorata.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani! si ziua mea se apropie si de abia astept toamna:D

    RăspundețiȘtergere

  6. Thanks for visiting my blog!
    i followed you ;*

    RăspundețiȘtergere
  7. Thanks for your comment!!
    I really like your blog!!
    It's very inspiring;)

    I follow you:)
    http://myombrelife.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Thnx for your nice comment I followed you too!
    xoxo
    http://melislicious.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Toamna este si anotimpul meu preferat! Si eu sunt nascuta in aceasta perioada (in octombrie) .Imi pare atat de rau de motanel .Stiu cum este sa pierzi pe cineva drag .

    RăspundețiȘtergere
  10. Autumn? No no, not yet, wait!
    Let's follow each other first! :)
    xoxo
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    RăspundețiȘtergere
  11. follow you hope you will follow back
    https://www.facebook.com/carolinepeepage
    http://carolineepe.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  12. la multi ani frumosi!:**

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  13. la multi multi multi ani!
    ce bine ai nimerit-o cu razele de soare- mai nou aceasta este porecla primita de mine: Sunshine :))
    te pup si te astept pe blogul meu:http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  14. lovely post :)
    Like your blog! Would you like to follow each other? :)
    XO MP.

    RăspundețiȘtergere
  15. Outono é minha estação preferida!

    juliamodelodemodelo.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere