vineri, 30 august 2013

Review: Adidas Floral Dream Deodorant pentru corp

Ieri a fost foarte innorat afara si vremea posomorata, insa acest lucru nu m-a deranjat, ci chiar mi-a indus o stare de veselie si de energie precum nu am mai intalnit!E clar ca mai mult ma inspira vremea rece decat cea calda si toamna este preferata mea fara indoiala.Astazi am deschis raftul cu arome pastrate pentru momentele speciale din viata mea si mi-am dat seama ca am neglijat putin acest aspect al sufletului meu, si anume, parfumurile mele preferate care imi trezesc amintiri si ma definesc...Cred ca este din cauza ca aceasta vara mi s-a parut a fi mult mai istovitoare decat celelalte desi nu a fost extrema in materie de temperaturi, insa m-a facut intr-un fel sau altul sa fug de parfumuri si sa optez mai mult apele de toaleta fresh sau chiar sa le elimin de tot din rutina mea de ingrijire.Nu stiu de ce s-a intamplat acest lucru, pentru ca de obicei sunt constanta, si aplic parfumul cu o mare precizie de fiecare data cand ies in oras.Am fost si inca sunt de parere ca parfumul este semnatura noastra, si ca o femeie fara parfum este aproape invizibila.
Astazi pe masura ce imi calculam prioritatile, mi-am dat seama ca de ceva timp, pe masuta mea de cosmetice si-au facut aparitia cel mai des doua ape de toalete de la Adidas cu arome florale adorabile!

Sunt mare impatimita a florilor, si a aromelor fructate ce imi aduc aminte de primavara...De multe ori ma visez in mijlocul unei gradini plina de flori proaspat inflorite.Irisul, Ghiocelul si Lacramioara ar fi preferatele mele, insa nu pot uita de aroma deosebita a Magnoliei si a Florilor de Cires care ma naucesc si ma inbie la viata...Sunt aromele care ma inspira si imi ofera liniste in orice moment al zilei.Cred ca parfumurile si mai ales notele folosite in crearea sa, au o mare impostanta in ceea ce priveste starea de spirit a purtatorului.
De exemplu eu, am momente in care detest parfumurile cu accente orientale si condimentate.Le consider cele mai intense si grele parfumuri care nu pot fi purtate cu usurinta mereu, in timp ce parfumurile cu note citrate si marine (cele barbatesti in general) imi creeaza o stare de bine, si chiar ma fac sa imi revin dintr-o stare de rau...Desigur, totul tine si de psihic insa si parfumurile au o mare influenta in viata de zi cu zi.
Si pentru ca zilele mele sunt de obicei pline si obositoare, optez pentru aromele lejere si fresh..

Vedeta acestei veri este fara indoiala Adidas Floral Dream pentru ca mi-a adus aminte de fiecare data ce
inseamna sa fii femeie si m-a facut sa ma simt mereu ca si cum as trai intr-o poveste cu zane si flori.
Un deodorant spray pentru corp ce poate fi purtat cu lejeritate in orice moment, fiind light, cu o aroma calda si dulce.De obicei il pulverizez in zonele cu puls puternic pentru a fi cat mai intens si pentru a razbate de-a lungul zilei, insa va spun sincer ca desi este cotat ca fiind doar un deodorant, eu am fost surprinsa sa aflu ca este mai mult o apa de toaleta, pentru ca are un grad de persistenta mare, si un parfum intens.
Adeseori am fost intrebata caare este parfumul pe care l-am folosit pentru ca miros incredibil de bine, asemenea unui camp de flori de primavara...Pot spune ca sunt incantata de Adidas si de acest deodorant parfumat pentru corp.Nu m-am asteptat nici o secunda sa fie atat de bun insa stiti cum este de obicei: produsele de la care nu ai asteptari mari se dovedesc a fi cele mai bune.
La pretul de 22 de lei la cat a fost achizitionat, eu spun ca a fost mai mult decat o afacere profitabila!Deja mi-am achizitionat o noua aroma, de data aceasta una mai racoroasa: Lightness care este extrem de puternic si potrivit mai mult pentru zilele calduroase de vara, fiind racoros si cu o aroma marina divina!
Luna aceasta se pare ca am facut cumparaturi inteligente si sper sa ma mentin pe aceeasi ruta si pe viitor.Comenzile de la Aoro au continut produse ieftine in general, de la care nu am avut mari asteptari, si ma bucur sa vad ca am fost inspirata in momentul in care le-am pus in cos pentru ca toate sunt preferatele mele si cred ca le voi include chiar in Preferatele Anului 2013.Momentan imi fac un nou wishlist Aoro si ma cam bate gandul sa imi iau un parfum putin mai scump, si anume Armani Diamonds.Voi stiti ceva despre el?Eu l-am mirosit la o colega si am ramas mai mult decat incantata de el si il vreau urgent!Desi daca stau sa ma gandesc bine, parca as cam avea destule parfumuri ce trebuiesc terminate...Cred ca voi adauga si cateva produse cosmetice, ramane doar sa ma hotarasc asupra firmei si a celor ce au prioritate.
Dar pana data viitoare, astept fetelor sa imi spuneti ce parfumuri va plac voua cel mai mult, care sunt preferatele voastre, si ce produse de pe Aoro imi recomandati.
V-am pupat!

5 comentarii:

  1. imi plac in general produsele Adidas, am avut odata un parfumel simpatic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar eram curioasa sa citesc cateva pareri despre parfumurile acestea. Spre deosebire de tine, eu prefer aromele mai grele si dulci.
    Pe cel de la Armani nu il stiu.
    Ti-as recomanda proaspat aparutul La Petite Robe Noir de la Guerlain-eu il am si il ador. Desi nu mare tocmai stilul tau, fiind destul de greoi, da-i o sansa si miroase-l intr-un magazin Sephora, ca cine stie...

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe aoro.ro am gasit cele mai bune preturi la parfumuri din online intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere