joi, 1 august 2013

Review Balsam pentru par Garnier Ultra Doux

Aseara am uitat sa folosesc balsam de par dupa spalare.Pe moment nu mi-am dat seama din cauza oboselii, insa mai tarziu cand am luat parul din prosop sa ma pieptan mi-am dat seama ca ceva nu este bine..
Nu imi mirosea deloc parul a balsam si cand mi-am adus aminte ca am omis acest pas chiar mi-am pus intrebarea daca nu cumva memoria mea incepe sa scartaie (glumesc!)...

Nu sunt genul care sa aiba pierderi de memorie, insa ieri am avut o zi plina si pur si simplu am uitat sa imi duc ritualul de ingrijire al parului pana la capat.
Toata luna Iulie am folosit balsamul de par Ultra Doux Garnier cu aroma de trandafir si lavanda.
Recunosc faptul ca m-a atras mai mult ambalajul dragalas al produsului si nu el in sine, dar cand am vazut si pretul mic cam atat mi-a trebuit si l-am si pus in cos.

Din fericire balsamul se comporta foarte ok cu parul meu.Este hidratant, intens parfumat dar nu mi se pare ca ar aduce macar putin cu lavanda sau trandafirul ci mai mult cu cimbrul sau rozamarinul proaspat cules.
Are un parfum condimentat si placut si da, se mentine pe par chiar foarte mult.
Apreciez faptul ca ambalajul este practic, si ca dozarea sa in palma se face cu precizie si fara a se risipi inutil produsul.Este intorc cu capul in jos, si chiar si cand va fi pe terminate in recipient, imi va fi usor sa torn balsamul atat datorita pozitiei sale care faciliteaza curgerea sa, cat si a consistente lichide.
Se intinde cu usurinte printre suvitele parului, se clateste la fel de usor si pieptanatul nu mai este un calvar.Parul ramane fin, parfumat si jucaus.
Imi doresc acum sa incerc si celelalte variante de balsam propuse de Garnier in cadrul gamei Ultra Doux.Voi ati incercat unul dintre aceste produse de la Garnier?Care v-au placut?

2 comentarii:

  1. Pe mine lavanda nu ma atrage deloc, dar o sa vreau sa incerc din gama Garnier Doux Samponul si balsamul cu lamaie si argila, din cate am citit imi par interesante :D

    RăspundețiȘtergere
  2. interesante.am folosit samponul pentru par gras si nu mi-a priit

    RăspundețiȘtergere