luni, 12 august 2013

Review: Fond de ten Age Defying de la Oriflame

Luna trecuta a trebuit sa imi iau un nou fond de ten pentru ca EverLasting-ul meu nu a fost chiar forever...Mi-am zis ca daca tot am fost multumita de experienta cu el si cu Oriflame, nu ar da rau sa incerc tot ceva de la ei dar din alta gama, asa ca am rasfoit paginile unui catalog (online) si apoi am luat acest fond de ten de la Giordani care tot era laudat de prietenele mele.


Mi-am ales nuanta cu numarul 2 din catalog, adica Light Ivory dar numai light nu mi se pare.De potrivit, se potriveste manusa nuantei tenului meu, dar parca pare o idee inchis (in unele zile) sau poate e doar inchipuirea mea.Lucrul ce nu m-a bucurat a fost puterea sa de acoperire medie.Fata de EverLasting, este mai slab, si pare a fi doar o pelicula de crema colorata (gen BB) pe ten si nimic mai mult.Am avut cam mari sperante din partea lui, dar asta este.Pentru tenul meu bronzat acum este ok dar nu cred ca il voi cumpara iarasi.Imi place totusi ca se intinde ok si nu trebuie sa insist sa il fac sa arate decent.
Cred ca luna viitoare cand imi voi face lista de produse must have pentru facultate voi reveni la EverLasting.Acest Giordani este ok, dar nu pentru mine, deci...doar aceasta vara i-a mai ramas.

Voi ce fonduri de ten folositi de la Oriflame dragilor?Sunteti multumite de produsele lor si aveti o gama preferata, sau nu?

4 comentarii:

  1. Acesta este fondul meu de ten preferat,nici nu mai stiu de cate ori l-am tot cumparat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am folosit nici un fdt de la Oriflame dar stiu ca unele dintre colegele mele le folosesc pe acestea de la Giordani.. :)
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Unul tot din gama Giordani foloseam, cu foarte multi ani in urma. Mi-a placut dar nu in asa masura incat sa raman la el!

    Pupici, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit fdt de la Oriflame, dar aveam o vecina care il cumpara de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere