luni, 19 august 2013

Review-Fond de ten Miss Sporty So Clear

Saptamana trecuta mi-am facut curatenie generala in camera deci nici cutia de cosmetice nu a scapat teafara.Am avut de aruncat multe produse, fie din cauza ca erau expirate fie ca erau terminate complet.Produsul de astazi era terminat si nu mai avea nici un strop in tub pentru ca a fost folosit intens!Este vorba despre fondul de ten So Clear de la Miss Sporty si il ador!

L-am cumparat anul trecut prin Iunie pe vremea cand aveam nevoie de un produs cu o acoperire medie  si lejer pentru a face fata zilelor calduroase insa cum nici un BB Cream nu se aranja pe tenul meu am zis ca hai totusi sa continui cu un fond de ten mai light si l-am ales pe acesta fara prea multe cunostinte de cauza ci cu recomandarea vanzatoarei.

Cum va spuneam, pentru mine, fondul de ten perfect este cel de la Oriflame din gama EverLasting, insa am ramas uimita de acest produs de la Miss Sporty care la prima utilizare nu m-a dat chiar pe spate, fiind unul banal ce nu promitea prea multe.Adevarul este ca nici eu nu l-am luat intr-un moment de maxima necesitate deci nu m-as fi asteptat sa fie senzational.

Consistenta este ok, nici prea densa dar nici foarte lichida, si se aranjeaza cu usurinta pe orice tip de ten.
Este intr-o nuanta deschisa (cred ca 1) pentru ca in acea perioada inca nu ma prinsese soarele foaarte tare si arata foarte natural.Are si o usoara putere de adaptare la culoarea naturala a tenului, insa cel mai mult imi place ca desi esste atat de lejer, are o putere de acoperire foarte mare fara a arata ca o masca.

Imbraca tenul frumos, si arata mai mult ca o crema colorata.Il purtam indeosebi ziua, pentru a completa un look-ul natural si va spun sincer ca machiajul meu arata mai proaspat si mai frumos ca niciodata.Chiar si colegele de la facultate au observat diferenta si m-au intrebat daca am schimbat rutina de ingrijire sau machiajul pentru ca arat altfel, si cand le-am spus despre ce este vorba doua dintre ele au inceput sa rada pentru ca nu m-au crezut!Au spus ca ele folosesc de foarte mult timp produse Miss Sporty si nu au crezut ca un fond de ten de la ei care este la un pret mic (parca 18lei daca nu gresesc) poate fi atat de deosebit.
Ah sa nu uit sa va spun ca este foarte usor de intins pe fata chiar si cu degetele (asta cand ma grabesc si nu am timp sa umblu cu pensula), datorita consistentei sale super usoare.Finish-ul este unul mat, foarte luminos si cu o acoperire mare (pentru mine).As putea spune chiar ca se prezinta mai mult sub forma unui balsam pentru ten pentru ca atat de fain e!Eu il ador si chiar nu imi dau seama cum am reusit sa uit de el!Am un magazin Miss Sporty in oras si deja mi-am programat listuta pentru a lua produsele care stiu sigur ca mi se potrivesc.
Voi fetelor, ce alte produse Miss Sporty imi recomandati?Ati folosit acest fond de ten de la ei?

4 comentarii:

  1. Sunt foarte bune fondurile de ten Miss Sporty .Am avut si eu unul si mi-a placut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu de la Miss Sporty am avut doar oje :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu n-am vazut decat oje de la ei sau poate n-am avut timp sa remarc altceva...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat si eu fondul asta de ten dar nu am fost impresionata, este ok dar nimic special!
    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere