joi, 22 august 2013

Review- Gel Supliform Hofigal

Fie ca mergem la mare sau nu, pe timp de vara este necesar ca sa acordam o mare atentie aspectului pielii noastre si sa folosim produse de ingrijire care sa ne ajute sa ne recapatam supletea pierduta sau sa imbunatatim aspectul acesteia.Eu nu folosesc produse anticelulitice cu regularitate si recunosc si ca nu am avut prea mare cunostinta de cauza in acest domeniu, insa pentru a preveni, am inceput cu o crema foarte cunoscuta la noi, mai mult pentru a recapata elasticitatea pielii si pentru a o hidrata.


Nu stiu cum sunteti voi, insa eu, cam uit sa ma dau cu o crema pe corp.Este un obicei foarte prost pentru ca am zile in care pielea mea arata rau de tot, si oricat incerc sa imi aduc aminte nu-mi iese mereu.
Nici de Supliform nu m-am tinut cu regularitate, insa daca am reusit sa termin intreg tubul eu spun ca totusi am reusit ceva,  nu? Hai sa fiu sincera cu voi si sa va spun ca pentru prima data numai pentru efectul sau anticelulitic nu am folosit!Am luat-o pentru ca ma ajuta sa inlatur durerile de genunchi reumatismale, dar daca tot ma pregatesc de mare am zis ca hai sa o incerc.Oricum nu pierd nimic si poate aduc si ceva bun asupra pielii si nu m-am inselat.Este un produs deosebit, care ajuta cu mult aspectul pielii.Am folosit-o in special dupa dus si astfel ca absortia a fost mai rapida, pentru ca nu cred ca as fi putut realiza masajul zilnic de 15 minute pentru un rezultat optim.O aplic prin miscari circulare, apoi incerc pe cat posibil sa ma imbrac in hainute din bumbac si stau la caldurica pentru a amplifica efectul.Pana acum aspectul pielii se prezinta frumos, chiar mai luminos si mai hidratat, insa am de gand sa continui acest "tratament".Nu ma lupt deocampada cu celulita insa am probleme pe solduri cu niste urma de vergeturi si am de gand sa fac ceva si in acest sens cat de curand.Eu pot spune totusi ca Supliform este un produs mai mult decat ok.Vi-l recomand cu drag atat pentru diminuarea durerilor provocate de reumatis cat si pentru celulita.Este usor mentolata si cu o consistenta de gel deci utilizarea sa ar trebui sa fie fara incidente neplacute.Pe timp de vara este un aliat al pielii fiind deopotriva potrivita pentru racorire cat si pentru tratarea problemelor cu celulita.

17 comentarii:

  1. si mie imi place. am consumat 2 tuburi si sunt la jumatatea celui de al treilea.. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai avut spor! Sper ca ti-a fost de ajutor!

      Ștergere
    2. Ai avut spor! Sper ca ti-a fost de ajutor!

      Ștergere
  2. Nu am mai auzit pana acum de acest produs...

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper sa iti fie de ajutor review-ul si daca folosesti produsul sunt sigura ca iti va placea:)

      Ștergere
  3. de un an ma laud ca mi-o iau... ba uit, ba nu mai am chef, ba nu mai stiu ce.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa si eu tot cam de un an o am si ma tot chinuiam sa o incep.. Acum ca e terminata imi dau seama ca e buna si cu rezultate super ok.

      Ștergere
  4. Nu am avut acest produs, cu toate ca am auzit ca e bun :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca merita incercat! Am uitat sa precizez in articol ca produsul are un pret decent sau poate prea mic pentru calitatea sa si mai exact 7-8 lei in functie de plafar.

      Ștergere
  5. De putin timp am terminat si eu tubul de la tine, cu greu, de fapt cu multa lene, ca imi place cum intra in piele si textura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, te inteleg perfect pentru ca am fost in aceeasi situatie ca si tine.. :)

      Ștergere
  6. Si mie mi-a placut gelul asta si acum ma tot intrebam ce sa-mi cumpar pentru celulita, am uitat complet de el, merci ca mi-ai reamintit, diseara mi-l cumpar si eu. Am inceput sa fac sport mai des si sa folosesc si astfel de creme, din pacate eu cam e nevoie de ele :P
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu uit de multe produse care le am in dulapior. De data asta crema Supliform s-a nimerit sa-si faca debutul exact la fix! Tocmai ce am venit de la mare si pielea mea e intr-o forma de zile mari si sper sa ramana asa. Meritele sunt acordate Supliformului :)

      Ștergere
  7. Nu stiam de produsul acesta, dar sunt tentata sa il incerc. Am atat probleme cu celulita cat si cu reumatismul. Ultimul chiar dandu-mi batai de cap.
    Concediu placut la mareee!!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu l-am cautat si nu l-am gasit,in schimb le folosesc pe cele de la elmiplant si gerovital

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit numai cuvinte de lauda despre produsele Elmiplant si sunt tentata de ele :)
      Poti gasi Supliformul in magazinul online Dacic Cool.

      Ștergere
  9. I have to take a look in amazon to see if i found this :)

    Style and Paper

    RăspundețiȘtergere