miercuri, 7 august 2013

Review: Ruj Brische

Despre cosmeticele Brische v-am mai povestit in zilele trecute, dar am uitat ca printre produsele comandate de pe Aoro, s-a strecurat si un rujulet tot de la Brische desigur, luat mai mult sub influenta mamei ce ma tot bate la cap de ceva vreme cum ca imi sta bine cu roz.Si daca varianta acestui ruj era ieftina am zis ca merita o purtare sau incercare.

Nu o sa va mint si o sa va spun ca prima impresie a fost una urata.Fiind foarte cald in ziua in care mi-a fost livrat, produsul a transpirat putin (mai mult) in interiorul ambalajului de plastic, astfel ca la prima utilizare, buzele nu mi-au fost deloc imbracate in acest roz intens pe care il promite, ci mai mult cu o pelicula translucida fara pigmentatie.
Bun, am zis ca pentru cei 10 lei nu am de ce sa plang, si asa a ramas rujul uitat in portfard pana vinerea trecuta, cand make-ul meu cerea ceva nou, si in mana mi-a picat el...
Desigur, nici de aceasta data nu i-am oferit credit insa avand in vedere ca in timpul acesta a stat la racoare si intr-o portiune intunecata, produsul si-a revenit complet.

Numai dupa o singura aplicare pe buza inferioara, rozul intens promis din descriere mi-a fost imprimat buze.Chiar am ramas surprinsa de data aceasta de puterea sa de colorare si de transfer!
Nu numai ca o singura trecere a rujului este suficienta pentru a colora intens si perfect buzele, dar si rezistenta sa este admirabila.Intr-un singur strat, reuseste sa patrunda in profunzimea buzelor avand acel efect de lip stain dorit de cele mai multe femei, si care desigur, nu se transfera pe pahare.Dat in doua straturi devine mai cremos si riscati sa patati putin obiectele ce vin in contact cu gura, insa intensitatea culorii este chiar wow!

Am fost atrasa de culoare si nu doar ca ma prinde bine cu ea pe buze, dar parca ar merge si pe post de blush si cum nu am rezistat...hop si rujul si pe obraz ca pe timpuri si am obtinut cei mai trandafirii obraji din lume!Efectul este superb si fresh, si placut vederii. Am ramas placut impresionata de acest ruj de la Brische si chiar ma mir ca dupa o asa prima impresie am reusit sa il declar cel mai cute si bun ruj folosit de mine pana acum.Nu usuca buzele si le lasa placut colorate chiar si dupa ore bune de purtareIl recomand din toata inima si nu cred ca veti avea de pierdut daca il veti incerca, ci din contra, veti fi chiar incantate de el.

Voi fetelor, ati mai auzit pana acum de produsele cosmetice Brische?Si daca da, ce ati folosit de la ei si imi puteti recomanda?

4 comentarii:

  1. Este o culoare frumoasa si numai buna pentru vara. Sa-l folosesti cu placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am avut produse Brische...
    E foarte placuta nunta de roz.Pe mine mama nu m-are bate niciodata la cap in legatura cu rujul ci cu mopul, geamurile, smotrul.:))

    Sa-l folosesti cu placere, Ana!
    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi ca ai "mancat" niste cuvinte din text. Nu e nevoie sa aprobi comentariul, vroiam doar sa te atentionez

    RăspundețiȘtergere
  4. Aoro.ro aduce produse din ce in ce mai interesante...

    RăspundețiȘtergere