luni, 12 august 2013

Review: Sapun lichid Enliven

Astazi fetelor o sa va vorbesc pe scurt despre un sapun lichid Enliven pe care l-am castigat luna trecuta pe blogul Alinei lui Brumarel, si pe care l-am asteptat cu sufletul la gura.Am avut ceva peripetii cu domnul curier care nu a vrut sa vina pana la mine acasa sa-mi aduca pachetul si ne-am ciondanit tare de tot, dar asteptarea a meritat din plin!Sapunul este absolut genial si il ador!Deja l-am folosti de cateva ori dar parca mi-e mila sa nu se consume prea repede pentru ca nu am DM in oras si nu stiu de unde l-as putea lua daca s-ar consuma.


Ce va pot spune despre el: este cremos, fresh si cu un parfum diviiiiin!Ador aromele de parfumuri barbatesti si acesta desi are mai mult o aroma marina, tot am impresia ca este barbatesc dar cui ii pasa?Este cu Patchouli si ulei de lemn de cedru dar parca nu ai zice ca le are...

Imi simt pielea revigorata dupa fiecare spalare si m-as scufunda numai in acest parfum...Are o consistenta de gel, lichid si usor de manevrat.

Spuma este bogata, chiar foarte pufoasa si abundenta, si se clateste usor.Pielea de asemenea ramane fina si curata, cu o placuta senzatie de hidratare.

Recipientul are o cantitate generoasa de sapun (500 ml) dar chiar si asa imi este frica sa nu il consum mai repede decat ar trebui asa ca il iau prin rotatie cu cel de la Palmolive pentru ai lungi viata.

O sa va prezint data viitoare si un gel de dus tot marca Enliven castigat in cadrul aceluiasi concurs numai ca este de data aceasta unul pentru barbati.Il foloseste in prezent prietenul meu si imi va povesti el experienta sa.
Va pup fetelor si astept sa imi spuneti daca ati mai incercat produsele Enliven si ce parere aveti despre ele.

3 comentarii:

  1. Ma bucur ca iti place, Ana!
    Si noi avem in teste niste produse Enliven, castigate tot pe blogul Alinei, odata cu tine!:)

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. tocmai l-am gasit intr-o farmacie, deci daca nu ai dm, incearca in farmacii :)

    RăspundețiȘtergere