marți, 20 august 2013

Review-Spray racoritor pentru picioare

Toata vara m-am plans mamei ca am picioarele foarte calde si ca nu stiu ce sa mai fac in acest sens, eu fiind obisnuita cu ele reci indiferent de anotimp.M-am gandit sa incep sa merg cu picioarele goale prin casa dar nu ma risc pentru ca imediat ma "trage" frigul si urca spre rinichi si ovare, asa ca am ochit duminica trecuta intr-un magazin acest spray pentru picioare de la Avon cu menta si ceai verde.

Am fost foarte incantata de mirosul placut al spray-ului, dulce si fresh.Efectul racoritor este reconfortant si il ador!

Il folosesc dimineata dupa dus si inainte de a pleca la munca si picioarele mele se simt proaspete si relaxate, iar seara dupa o zi de stat numai in picioare vine ca cel mai mare rasfat...

Din pacate vine intr-o cantitate prea mica si faptul ca este spray lichid (adica nu este sub presiune) face ca diminuarea cestuia sa se faca si mai rapid.
Ma gandesc serios sa pastrez flaconul dupa terminare si sa incep sa imi creez singura un astfel de spray relaxant pentru picioare.Ma gandesc ca menta si ceaiul verde sunt combinatia perfecta si ca voi reusi sa fac ceva natural pentru o ingrijire cat mai bio.
Pana atunci insa, astept sa imi sugerati si voi alte variante de spray-uri racoritoare pentru picioare.

3 comentarii:

  1. Chiar nu stiu ce as putea recomanda, din pacate! Eu folosesc si pentru talpi deodorantul de corp...

    M-am regasit in cuvintele: "urca spre rinichi si ovare"!

    Sunt curioasa, sper ca vei duce proiectul acesta de ingrijire bio la bun sfarsit:)

    Pupici, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut majoritatea aromelor de la AVon ale acestui tip de odorizant si fiecare si-au facut efectul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Il am si eu pe acesta! Aiii, ce ma enerveaza cand il intorc si nu mai pulverizeaza:)))!

    RăspundețiȘtergere