joi, 1 august 2013

Sa nu uitam de baia noastra

Anul trecut sejurul petrecut la mare a fost sa spunem...ok.Nu am plecat chiar pregatiti pentru ca am avut timpul limitat si unde am gasit cateva zile libee, ne-am urcat in masina si am condus pana unde am crezut noi ca este ok.Evident, faptul ca nu ne-am interesat de dinainte de ofertele disponibile pe internet cat si despre preturi ne-a cauzat mici probleme cand am ajuns la mare.Cazare am gasit greu, cu mii de refuzuri desi nu eram in plin sezon estival.Si dupa multa plimbare pe jos pentru ca masina nu este o sa o iei dupa tine plina cu bagaje mai ales ca strazile erau pline de vile si ar fi insemnat un consum nejustificat de carburant, am gasit o camera la o vila micuta la un pret decent si aproape de centrul statiunii.
Nu sunt mofturoasa de fel, si conditiile au fost mai bune decat m-as fi asteptat in camera unde am stat, insa ce nu mi-a placut si m-a deranjat in mod special a fost baia.Aceasta nu era prevazuta cu un spatiu de delimitare pentru zona de dus si de fiecare data cand trebuia sa ne spalam de nisip se strange o balta in centrul baii..de parca nu era de ajuns, scurgerea era foarte lenta iar spatiul mic din incapere ne punea rabdarea pe jar pentru ca nu mai puteam desfasura nici o actiune in baie de frica sa nu alunec si sa imi rup ceva.Corect ar fi fost sa se instaleze cabine dus sau macar un spatiu mic de delimitare a zonei destinate baii pentru a evita aceste neplaceri.Acum na, la pretul care l-am platit nu pot face nazuri, insa prefer de mie de ori o baie ingrijita si bine construita decat conditii de lux in camera.Pana la urma in dormitor majoritatea timpului il petrec in pat dormind, pe cand in baie ma si aranjez si imi fac si parul daca este prevazuta cu o priza prin apropiere.Totusi faptul ca am gasit la o vila mica o camera cu baie proprie reprezinta un mare plus.Nu am sa inteleg niciodata proprietarii de moteluri si vile/pensiuni etc. ce nu ridica o baie proprie fiecarei camere crezand ca este de ajuns o incapere de acest gen pentru toate camerele de pe palier.Daca ar fi vorba despre un camin de studenti as mai intelege insa totusi aici vorbim nu numai despre intimitatea noastra cat si despre conditiile de igiena.Eu cel putin nu pot face dus intr-un loc in care stiu ca au mai fost inaintea mea cel putin 3 oameni straini...Baia cred ca este o incapere intima si mult mai importanta decat dormitorul principal al unei case.Este spatiul meu de relaxare si infrumusetare.Nu am nevoie de un spatiu mare pentru a-mi desfasura activitatile pentru ca de multe ori nu am timpul necesar, si din acest motiv prefer cabinele de dus care sunt practice si rapide.O baie scurta ne ajuta sa ne reimprospatam si sa ne calmam in zilele de maxima agitatie, deci putem spune ca intr-un fel sau altul, baia are un rol psihologic la fel ca si alte incaperi din casa.

2 comentarii:

  1. sunt intru totul de acord cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru mine....baia este printre cele mai importante locuri din casa. Acolo ma relaxez cel mai mult...ada ca ii acord super credit. Deci,total de acord cu tine! nu am avut neplacerea sa ma cazez pana acum la vreun motel care sa nu aiba baie pt fiecare camera...insa mi se pare total aiurea ideea...

    RăspundețiȘtergere