vineri, 30 august 2013

Shopping again?!

Daca toamna s-a instalam (aproape) asta nu inseamna ca este si timpul sa renuntam la micile noastre capricii si mai ales la cumparaturi.De obicei, schimbarea anotimpurilor impune si o schimbare in garderoba, insa avand in vedere ca trecerea de la temperaturile de vara la cele de toamna mai scazute impun aducerea in prim plan a unor articole vestimentare mai groase, este momentul sa dam o mare atentie si tinutelor pe care le vom aborda in aceasta perioda.Ca de obicei, alegerile noastre trebuie sa fie si inspirate si sa nu cadem tentatiei de a ne lua haine doar de dragul reducerilor!Stilul nostru vestimentar cat si atentia pe care o oferim aspectului fizic ne vor aduce multe bile albe in fata celor din jur, pentru ca haide sa fim sincer si sa spunem lucrurilor pe nume: in zilele noastre, haina cam face pe om, desi nu este chiar ok.
Eu incerc pe cat posibil sa arat decent , si pentru ca anul acesta rochiile fashion au fost printre preferatele mele, nu pot sa nu observ ca in dulapul meu acestea au castigat teren!Acum imi doresc si cateva mai grosute si adecvate pentru acest sezon, si iata si propunerea mea pentru voi:



Ati observat faptul ca majoritatea preferatelor mele sunt in culori pamantii? Nu cred ca v-am mai spus, insa de ceva timp m-am indragostit de nuantele nude, pastelate, si mai ales de rochiile simple, care permit purtarea de accesorii deosebite si cu un puternic impact vizual.Desigur, imi plac si imprimeurile, asa ca nu am putut sa ratez modelele ce imita dantela, dar si cele mai altfel. De exemple, rochita cu imprimeu auriu sub forma de elefanti mi se pare geniala!Auriul este pe gustul meu iar in combinatie cu negrul rezultatul este unul genial!Insa bulinele cred ca nu se vor demoda niciodata asa ca nu le-am putut trece cu vederea in modelul de mai sus.

Daaar, doamnelor...haideti sa nu uitam si de cele mai importante lucruri pentru o femeie care se respecta, si anume pantofii!Ce toamna ar fi toamna adevarata, fara o pereche de botine chic si nonconformiste?!
Recunosc faptul ca nu ma pot tine prea bine pe tocurile mai mari de 10 cm, insa fac eforturi uneori de dragul frumusetii, si vai de capul meu ce tentatie am gasit ieri pe site-ul PersunMall care de altfel este si preferatul meu in materie de cumparaturi online.

 Cred ca o femeie trebuie sa aiba in arsenalul sau atat botine cu toc inalt, cat si o pereche de ghete joase cool, pentru tinutele de zi mai casual, dar si acele mici si cute UGG-uri!Nu-i asa ca sunt cele mai dragute din lume?
 Si parca nici gentile nu trebuiesc neglijate, insa de data aceasta m-am limitat doar la una singura pentru ca ce sa facem...portofelul se tot restrange!Albastrul acesta roial este divin si nu am pana acum nici un articol vestimentar si nici accesoriu in aceasta culoare.E timpul sa fac o schimbare, asa-i?
Si pana data viitoare, va aduc la cunostinta ca am pacatuit din nou, si mi-am luat doua bluzite de la Persun pe care le-am tot urmarit si cum le-am prins la super pret, hop si eu cu o comanda!


Ce spuneti fetelor?Va place comanda mea de luna aceasta?Au inceput sa imi placa in mod deosebit bluzitele din saten si cele din chiffon, lejere si in culori pastelate, dar pe acestea nu le-am putut rata :)
Nu uitati sa vizitati PersunMall dragilor pentru noi idei si un shopping placut.Astept sugestiile voastre in sectiunea de comentarii!Pupici!

6 comentarii:

  1. Greu de ales !Rochiile sunt superbe , iar UGG-urile le ador!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragute sunt primele gheteee..:X:X:X vaaai.. m-am indragostit.. :X

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase cumparaturile tale, si eu salivez la geanta aceea albastra inca de anul trecut, dar am prea multe, nici nu se pune problema unei comenzi.
    abia astept sa ni le arati cand iti vine comanda. :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere