marți, 20 august 2013

Shopping la ceas de seara

Credeati ca saptamana aceasta am scapat de cheltuieli?Nuuu!Evident, nu m-am putut abtine si am mai adaugat in cosul de cumparaturi Aoro cateva produse care erau pe un wishlist vechi insa nu le gaseam pe la noi, sau eu cel putin, nu am putut da de ele in orasul meu.

Nu este vorba de o comanda mare, ci doar una cu strictul necesar.M-am limitat la un ruj, un rimel si un tus de ochi insa astazi vreau sa va prezint doua dintre cele mai iubite produse si anume: rujul Maybelline Color Whisper si tusul pentru ochi de la L'oreal Paris Super Liner Perfect Slim.

Multi ani m-am chinuit sa invat sa imi fac singurica o codita frumoasa si sexy cu tusul insa nici acum dupa multa practica nu ma descurc perfect.Pot spune ca am incercat diferite tipuri de tusuri dar si pensule pentru ca sa imi pot forma mana si sa imi dau seama care dintre modelele disponibile mi se potriveste.Pana acum, nu ma inteleg bine mai cu nimic in mod special, asa ca am gandit ca urmatorul tus nu va fi special.

Nu pot spune ca este chiar wow si ce mi-am dorit, dar este ok.Imi place in mod special pensula super subtire, care ajuta la trasarea unei linii foarte inguste si nu pateaza in exces pleoapa atunci cand incep conturarea.Mi-am ales un negru intens si ma bucur ca asa se si pastreaza de-a lungul zilei.Ma incanta in mod deosebit faptul ca nu se transfera pe partea superioara a pleoapei atunci cand deja au trecut ore bune de la aplicare si excesul de sebum isi face de cap!Am patit in trecut ca la o ora dupa aplicarea tusului sa ma vad neagra mai sus de pleoape si nu este deloc estetic si nici nu poate fi sters cu usurinta tusul in astfel de cazuri.


Eu il port aproape zilnic, la un machiaj nude, in tonuri de bej si roz pastelat, si sunt multumita de efectul sau de intensificare a privirii.Port in fiecare zi ochelarii de vedere si ma vad nevoita sa apelez la un machiaj intens insa decent ce poate fi purtat cu usurinta pe timp de zi, asa ca un simplu tus si un fard natural, sunt cheia succesului meu.La codita inca mai lucrez insa acest tip de pensula creion ma ajuta mult.Pur si simplu inchid ochii si trasez usor o linie si totul este ok.

Si acum urmeaza vedeta comenzii mele: rujul Maybelline Color Whisper!Mi l-am dorit din toata inima si am asteptat cu nerabdare sa apara si la noi aceasta colectie!Am luat pentru inceput o culoare nude si mai exact: Blush in Nude pe care o ador!Este absolut perfecta atat pentru un look de zi cat si pentru unul de seara.Se prezinta ca un balsam de buze mai mult (parerea mea) si hidrateaza foarte bine buzele in timp ce le ofera o frumoasa coloratie.

Este un ruj discret, si desi prima oara am crezut ca va fi foarte slab pigmentat, m-am inselat!Este intens, ofera un luciu divin buzelor foarte natural si rezista mult timp!De obicei am o usoara problema cu rujurile de acest gen pentru ca pe parcursul zilei tinde sa se adune in liniile fine si la colturile gurii asa ca mult timp am evitat rujurile cremoase, but not this time!Este absolut genial acest ruj si pentru urmatoarea comanda am de gand sa adaug in cos alte 2 nuante insa cu mult mai intense si provocatoare!Ambalajul insa mi se pare cel mai cute!Imi pare rau ca nu apare pe capac inscriptionata si sigla Whisper precum au cele din strainatate.
Eu l-am achizitionat la pretul de 23 de lei si mi se pare mai mult decat ok!Oricum urmaresc in fiecare saptamana sectiunea de promotii cosmetice.Pentru luna viitoare mi-am pus in gand sa imi iau alte produse de la Maybelline si poate si un parfum mai intens de toamna pentru ca in aceasta vara am suportat cu greu unele arome, dar despre acestea voi vorbi intr-o postare separata.

Voi ati incercat rujurile Color Whisper?Care nuante va incanta cel mai mult?

2 comentarii: