luni, 12 august 2013

Si noi pe unde mai mergem?

Nu-i asa ca meritam vacante mereu si nu doar vara?Daca ar fi dupa mine, as da lege precum ca la fiecare sfarsit de luna sa se ofere o saptamana sau minim 4 zile libere pentru excursii de relaxare pentru fiecare angajat.Mereu am considerat ca este necesar sa stimulam si sa dam un usor avant angajatilor prin astfel de initiative.Imi aduc aminte ca in urma cu cativa ani, tatal meu a primit vouchere pentru toata familia pentru a petrece vacanta la mare.Nu mai stiu cu exactitate care era mecanismul eu fiind mica in acea perioada dar sincer, atat mie cat si mamei ne-au convenit mai mult astfel de cadouri decat salariul mai mare cu 50 de ron pe luna.O vacanta la timpul potrivit nu are egal si sa fim acum seriosi, cui nu i-ar placea sa fie lasat sa isi petreaca zilele de odihna intr-o companie placuta si intr-o locatie de vis?
Acum ca sunt la randul meu o angajata, ma gandesc cu tristete la zilele calduroase pe care le irosesc in birou langa un ventilator amarat in timp ce constiinta imi spune: meriti o vacata!
Si da, merit una divina!Am lucrat atat de intens in aceasta vara incat am momente in care ma mir ca mai stau in picioare si ca mai rezist.Nu sunt o persoana care se plictiseste rapid de ceva, insa cand sunt suprasolicitata clachez, si nici cele mai bune vitamine nu au puterea sa ma puna pe picioare precum o pauza la aer curat pe munte sau pe o plaja uitata de lume...daca as putea sa le imbin pe amandoua ar fi perfect!Desigur, stiu ca se poate pentru ca au fost de curand niste rude o fuga in Turcia si ce am vazut in poze m-a lasat cu gura cascata la propriu!Frumusetea naturii este de necontestat!Mi-as cumpara un loc doar al meu in aceasta zona daca as avea resurse financiare nelimitate dar mai raman la stadiul de vis si la statutul de simplu turist pana atunci.
Dar voua, va place sa visati?Care sunt locurile pe care va doriti sa le vizitati din toata inima si de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu