duminică, 18 august 2013

Sunday Post

Ce weekend lenes!In loc sa ma apuc de facut bagajele pentru vacanta, stau si lenevesc in fata televizorului!Nu va ziceam eu ca am o stare de lene acuta?!Ei bine, se pare ca nici acum nu mi-a trecut!Abia astept sa se instaleze putintel frigul si vantul de toamna pentru a ma trezi la viata...
Astazi nu am nimic in program insa tocmai ce am dat la descarcat doua filme super dragi mie: The Proposal si Pe aripile vantului.Le ador si mereu vor fi in topul preferintelor mele pentru filme de anti plictiseala.
Prietenul meu spune ca trebuie neaparat sa vad si Marele Gatsby si poate mai dupa amiaza ii voi da o sansa chiar daca Leonardo de Caprio nu e preferatul meu deloc!

Pana atunci ma uit pe niste pozici cu diferite outfit-uri si modele pentru unghiute.M-a prins febra neon si nu in ultimul rand al accesoriilor aurii!

Ah, si imi doresc o camera in nuante pastel cu asternuturi curate si albe si o priveliste precum in aceasta imagine...

Acum stau in asteptarea lui Septembrie linistita in pat, si va invit dragelor sa participati la concursurile aniversare care le-am pus la punct pentru voi cu mare drag!
Toate giveaway-urile se desfasoara pe pagina de facebook a blogului pentru ca am observat ca de ceva timp, lumea nu mai este interesata de concursuri si de multe reguli nici nu mai zic.Asa ca facebook-ul a ramas optiunea cea mai facila si rapida pentru desfasurarea acestor mici surprize pentru voi si sper sa va placa premiile alese...

M-am tot gandit luna aceasta la facultate si la lucrurile care imi trebuiesc la mine si am ajuns la concluzia ca in aceasta vara am fost putin cam lacoma si neinspirata.Am cheltuit banutii inutil si acum nu imi mai pot lua ce imi doresc din toata inima asa ca am de gand sa imi realizez un fel de lista de Must-have si sper ca pana la sfarsitul anului sa le am!In capul listei ar fi un blush roz de la Sleek pentru ca de mult imi doresc si ce am acum m-a plictisit dar nici nu imi ofera ce imi doresc eu cu adevarat de la un blush...

Dar cam atat fetelor astazi.Dau o fuga pana la bucatarie sa pun la punct detaliile pentru pranz si sa fac un mic desert surpriza pentru mamica mea si fratii mei care adora dulciurile.
V-am pupat!


7 comentarii:

  1. Ce frumoasa e poza ! Si eu astept sa vina toamna ...parca mi-e dor de zilele mai racoroase desi nu pot sa zic ca m-am bucurat prea mult de vara.

    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cand se lasa seara si e mai racoare sau cand e innorat, suficient de cald.
    Spor la bucatarie si o duminica placuta.
    Te pup, Ana!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt lipsita de vigoare in perioada asta si mi-a cam trecut de vara ca sa fiu sincera, mi-as dori putina racoare sa ma mai trezesc la viata.

    Legat de giveaway-uri, sa stii ca si eu am observat ca nu mai este interes asa de mare pentru asta si am si eu in plan unul si ma tot gandesc ce reguli sa pun... :(

    Te pup, Ana, merg si eu sa fac un desert, sper sa-mi iasa pentru ca e prima data cand il incerc si nici nu sunt eu prea priceputa de felul meu! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Majoritatea fetelor se plang de lipsa de energie, de vigoare! Fac si eu parte din club! Dar ati observat ca ale noastre mame nu au problema asta? Ele fac ce e de facut, indiferent daca au chef sau nu, indiferent cum se simt! Va ramane un mister provocator pentru mine acest lucru!

    Eu nu astept toamna...:P Chiar daca ma cuprinde un mare dor de copii cand vad poze cu ei, stiu ca va fi halucinant!

    Poate ne arati ce ai preparat bun, Ana!
    O duminica relaxanta iti doresc!
    Pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. sa stii ca si eu am azi o lene acuta si am preferat sa stau in casa si sa pierd timpul, dar nu sunt deloc multumita. tot asa, am studiat poze cu outfituri, m-am uitat la filme, dar ma simt vlaguita.

    RăspundețiȘtergere
  6. iti inteleg perfect starea,si eu ma simt lipsita de puteri..
    te pup!
    thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. eu azi am lucrat, asa ca n-am avut timp de lene. :(

    RăspundețiȘtergere