sâmbătă, 14 septembrie 2013

Arome exotice cu Anian

Cred ca astazi am consstientizat mai mult ca oricand faptul ca toamna a venit...Am uitat sa inchid geamul si dimineata am simtit miros de roua si de vant rece, de natura uscata pregatita de iarna...Nu m-am putut abtine sa nu ma plang de devreme ca vreau caldura, vreau vara, nisip fierbinte si capsuni...
Fructe dulci si proaspete care acum nu isi mai au rodul, dar macar din cosmetice sa mi le iau!Ce credeati, ca voi renunta eu asa usor la placerile mele?Nup!
De exemplu, tot astazi mi-am adus aminte ca sunt uituca!Si una foarte mare pentru ca in "camara" de cosmetice, s-a lasat uitat un gel de dus de-a dreptul delicios si pana aici i-a fost!Este vorba despre gelul de dus cu fructe de goji si rodie de la Anian, ce poate di gasit pe site-ul Triodeluxe.

Nu este primul meu contact cu produsele Anian, pentru ca prin toamna anului trecut am mai testat o crema Anian de care am fost foarte multumita, deci am stiut intr-o oarecare masura ce ma asteapta de la acest produs, si anume: prospetime, hidratare si parfum deosebit!

Nici nu va inchipuiti cat de dulce si de divin este parfumul acestui gel de dus!De fiecare data cand intru in baie, ma simt ca si cand m-as scalda intr-o cada plina cu suc proaspat de fructe de goji peste care am presarat petale de trandafiri!Si se pastreaza chiar si dupa ce am terminat mini sesiunea de spa (a se intelege dus rapid pentru a nu da imbold racelii ce a pus stapanire pe mine sa mai ramana) in baie spre deliciul meu.Este un rasfat cotidian ce te rupe de orice stres si te invaluie intr-o aura de relaxare benefica si bine meritata!

Ce imi place in mod deosebit este faptul ca produsul este de o consistenta usoara, si ca face multa spuma fina si colorata placut in roz deschis chiar si dintr-o bucatica...Iar pielea!!!..off, ramane atat de placut parfumata si de moale!Ca de bebelus ce sa mai zic!Eu eram convinsa inca de anul trecut de calitatea produselor Anian, si din cate am inteles eu, ele ar veni din Spania insa nu sunt sigura 100%.

Cert este ca acest gel de dus este unul deosebit de bun, perfect pentru zilele fierbinti de vara pentru a te racori si a te simti revigorat prin aroma sa delicioasa, dar si pentru aceste zile de toamna timpurie pentru a ne aminti cu drag de cocktail-urile dulci din fructe de goji.Se stie ca fructele goji sunt foarte bogate in vitamina C si cu un gust special, si combinate cu rodie...un buchet olfactiv si gustativ de zile mari!Si ca sa fie bucuria si mai mare, acesta vine in cantitate de 750 de ml la pretul de 22 de lei, aproape o nimica toata avand in vedere ca este de o consistenta lichida potrivita pentru a economisi produsul, insa cred ca tine cu lejeritate 3-4 luni.Eu cel putin il am de o luna de zile cu aproximatie si abia daca am ajuns sa consum un sfert din el in conditiile in care am facut dus de doua ori pe zi, si nu m-am zgarcit atunci cand am turnat produsul in palme pentru ca am vrut sa ma rasfat ca la carte!
Il recomand din toata inima pentru ca este un produs foarte bun, un gel de dus usor, placut si foarte intens parfumat, ce vor aduce o raza de caldura si arome exotice in miezul unei zile racoroase.

19 comentarii:

  1. Looks like a promising product. :)
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, chiar sunt din Spania, produse acolo adica!
    Si eu in prezent tot cu acest gel de dus ma rasfat, insa eu sunt mai smechera si am si crema de corp :))) Chiar imi plac mult produsele din gama aceasta cu rodie si goji, am avut 4 produse pana acum.

    Sa-l folosesti cu placere in continuare! Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te invidiez Simona!Cred ca ai parte de un rasfat complet cu lotiunea de corp :)
      Te pup!

      Ștergere
  3. thanks for your sweet comment <3 i followed you back now! thanks :)
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai stârnit interesul pentru acest produs :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper sa iti placa daca il vei cumpara, insa sunt sigura ca va fi pe placul tuturor! :)

      Ștergere
  5. Am avut acest gel de dus si pot sa spun ca e o minunatie...miroase demential.
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Alexantza, este un produs care mi-a placut in mod deosebit si il recomand cu drag :)

      Ștergere
  7. Looks like really good product :)


    Kiss from Poland ;*
    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Astept si eu ceva frumos de la ei , abia asteot sa incerc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine!Abia astept sa ne spui ce ti-ai comandat! :)

      Ștergere
  9. Foarte frumos scris ! Eu am folosit doar 2 produse Anian si mi-au placut foarte mult ! Gelul de dus cred ca miroase delicios !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Aurelia!
      Intr-adevar produsele Anian sunt foarte bune si ieftine ca pret.Imi doresc sa detin mai multe, si in special produse destinate ingrijirii parului.Am pus ochii pe keratina de ceva timp insa nu mi-am permis sa o cumpar pentru ca am avut alte prioritati insa in curand imi voi face acest mic capriciu.
      Pupici!

      Ștergere
  10. Nice review!

    Thanks for the message in my blog. Following you, now it's your turn ;)


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin

    RăspundețiȘtergere
  11. Following you on GFC! xx

    http://itslilylocket.blogspot.co.uk/2013/09/feeling-blue.html

    RăspundețiȘtergere
  12. LOVELY POST.and awesome review
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses

    RăspundețiȘtergere