vineri, 27 septembrie 2013

Centrale ieftine pentru o iarna fara probleme

Fetelor, voi mai tineti minte cum a fost prima zi de facultate?..atatea griji, emotii si descoperiri, noi prietenii si noi legaturi care s-au mentinut si dupa atat de mult timp.As putea afirma ca facultatea este locul in care prieteniile adevarate abia se formeaza.Anul acesta incep o noua facultate, dar cele mai mari emotii le am pentru ca am aflat ca mi-a fost aprobata cererea de cazare in caminul studentesc si inainte sincera sa fiu, am stat numai in gazda unde uite asa ceva am cumparat pentru a ne fi bine pe tot sezonul de iarna.
Imi aduc aminte si acum cu tristete ca primul meu an de camin nu a fost chiar atat de dragut..a fost inainte de toate, foarte frig pe timp de iarna desi caldura a fost la maximum data in calorifere.Cred ca mai rau ca atunci nu am dus-o niciodata!Am avut nopti care le-am petrecut in camerele altor fete, alaturand paturile si dormind ingramadite pentru a nu ingheta.Poate suntem noi mai slabute si mai friguoase de fel, dar cred ca nu doar noi am dus-o rau din acel camin, pentru ca si vecinii nostri de langa se plangeau de acelasi lucru.
Apoi am decis sa ma mut in gazda, ca daca tot dau un ban, pai vorba aia: sa fie dat cum trebuie!Dar sa nu credeti ca si acolo situatia s-a indreptat!Gazda mea, o doamna de o varsta onorabila nu contenea sa ne aduca aminte ca opreste caldura in timpul zilei pentru a face economoi si ca doar la noapte vom avea caloriferele fierbinti...doar ca, nu se prea tinea de cuvant!Undeva prin luna februarie, in mijlocul lui gerar ne-am trezit cu geamurile inghetate la propriu si pe dinafara si pe dinauntru, noi doua (eu si prietena mea) degerate, cu dureri de cap din cauza frigului, desi ne culcasem cu o caciulita pe cap.Asa ceva mi s-a parut absolut de groaznic, asa ca ne-am luat talpasita, pentru ca uneori gazdele nu isi respecta cuvantul.

Eu de felul meu sunt foarte sensibila, si am si probleme cu coloana, si cateva nopti petrecute in acel mediu "polar" aproape ca mi-au distrus sanatatea pentru ca timp de 3 zile nu mai puteam sa merg cum trebuie din cauza durerilor de spate.Noroc de mama mea care a si venit la mine si a gasit o garsoniera cat de cat ok pentru noi, dar si acolo au fost cateva probleme cu caldura dar nu atat de mari.Stiti si voi cei de la bloc discutiile despre repartitoare si despre centralele termice, si noi dupa lungi dezbateri cu proprietarii plecati in strainatate am ajuns la concluzia ca da, o centrala proprie este un musai pentru orice om care se respecta si tine la banii din buzunar!Nu stiu daca am platit mult sau putin in aceea perioada pe factura la gaz, dar macar am simtit ca traiesc ca un om normal si ca nu dorm in aer liber intr-un parc la mila lui Dumnezeu.
Acum nu stiu ce ma asteapta in acest nou camin, insa m-am pregatit pentru orice situatie si mi-am cumparat o aeroterma sa o am la nevoie.Nu cred ca o voi folosi chiar zilnic pentru ca este o camera de 4 persoane si nu cred ca va fi pe placut colegelor vuietul aparatului, insa stiti ce alta intrebuintare i-am gasit?!Drep uscator de rufe!Daaa, iarna pe sarma hainele ingheata si devin usor casante, asa ca le voi usca mai repede si in timp util, insa pana atunci ne descurcam cum putem desi parca as baga de pe acum un pic centrala in functiune ca mi-a inghetat nasul!La aceasta adresa gasesti ofertele cele mai bune pentru tine in cazul in care te muti intr-o casa noua si vrei sa iti faci confortul cat mai placut si cat mai rapid ca iarna bate la usa!

4 comentarii:

  1. amazing header dear!
    I wish you could blog in english so I can understand it too :D

    http://voyagevoyagelamonde.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte interesant sa studiezi dependenta omului de confort si cum lipsa acestuia iti poate da viata peste cap. In timp omul a devenit dependent de tot mai multe gadget-uri care ii fac viata mai usoara, precum si aceste UPS-uri pentru centralele de apartament.

    RăspundețiȘtergere
  3. E adevarat te scapa de toate problemele legate de curent cum ar fi lipsa de tensiune sau tensiune slaba.
    Foarte tare articolul, spor in continuare Ana.

    RăspundețiȘtergere