marți, 17 septembrie 2013

Cum sa arati bine cu bani putini

Deja v-am innebunit probabil cu hainute si bijuterii, dar ce sa fac daca in magazinele fizice nu am timp de alergat si doar cele din mediul online ma calmeaza?E ca si cand ai avea un viciu care nu-ti da pace, si eu ca si cei prinsi in acest cerc malefic, imi hranesc nevoia de mai mult, cautand diferite site-uri cu haine ieftine si accesorii la fel de ieftine.De exemplu, de ceva timp imi doresc ghete multe, pe mai toate modelele posibile dar si multe rochii!Mi-am deschis astazi dimineata sifonierul pentru a ma pregati de iesirea la petrecerea de burlacite a verisoarei mele, si observasem ca da, am rochii insa toate sunt pentru vara pline de voal, scurte, subtiri, si nu se potrivesc deloc cu atmosfera de afara, asa ca doamnelor, haideti cu mine din nou la shopping!Vedete de astazi este site-ul online Romwomen despre care pot spune urmatoarele: preturi mici si haine suuuper faine!


Mi-am dorit sa pastrez linia vestimentara pe care o abordez in general asa ca am ales modele care sa fie in acelasi timp feminine si dragalase, dar si unice.Imprimeurile ma atrag in mod deosebit insa si culorile intense neon precum acel albastru royal imprimat cu model galben.Apoi pentru incaltaminte am ales doua perechi de balerini, usor copilaresti modelele insa perfecte pentru diferite abordari ale outfit-urilor mele preferate.Ghetele nu sunt chiar foarte frumoase si deloc pretentioase insa practice si purtabile mai pe acum.Gentile le-am cam intors pe toate partile pentru ca imi doresc o noua colectie si pentru ca aceste modele chiar nu le-am mai vazut pe altundeva, in special pe cea cu animal print care este deosebita.
Dar ar mai fi in wishlist-ul Romwomen si alte articole insa prefer sa vi le prezint intr-o zi urmatoare pentru ca ar insemna sa cad prea mult in tentatie.
Deci voi ce spuneti, va plac sau nu produsele pe care eu le-am ales?

9 comentarii:

  1. primele doua rochite sunt foarte dragute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain, are vreo legatura cu Romwe?

    http://diana.doubleweb.ro/last-summerish-outfit/

    RăspundețiȘtergere
  3. A treia rochie e asa glam si sexy. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. I am loving the second dress !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    RăspundețiȘtergere
  5. Great choice! Love everything especially those bags! Thanks for your comment and following my blog. Follow you now too on GFC (Cassandra L.M.). Come check out my new post Cropped and Jeans when you have time and let me know what you think.

    www.wear2day.com

    RăspundețiȘtergere