marți, 17 septembrie 2013

Despre dreptate si avocati

Va spuneam mai demult ca sunt o persoana mai studioasa de fel, si ca am pus mult accentul pe invatatura atat in anii de liceu cat si in primii ani de facultate.Desigur, nu intotdeauna am dat si de oameni care sa fie asemeni mie si nu doar o data au fost intre noi ciocniri cu scantei, dar mai mult pentru ca nu suport nedreptatea si nu am putut ramane pasiva atunci cand profesorii din lipsa de timp, ajungeau sa puna note chiulangiilor doar pentru a finaliza situatia mai repede asa ca nu mi-a pasat si mi-am pus lumea in cap cautand dreptatea celor care invata, respecta scoala si sunt activi.Cred ca multi dintre ei m-au considerat in aceea perioada drept avocatul elevilor, pentru ca efectiv nu suportam sa vad atatea nedreptati si nelegiuri chiar sub nasul meu, si imediat aplicam legea celor ce nu o respectau, astfel ca in sucrt timp am ajuns sa fiu privita cu multa admiratie pana si de cei mai exigenti dar si delasatori profesori, si mai tarziu m-au indemnat sa urmez o cariera in barou si nu mi-ar fi ramas indiferent acest domeniu pentru ca si astazi am o mare pasiune pentru avocatura si am in mine un spirit justitiar.Am avut sansa de multe ori sa fiu pe scaunele din spate ale salilor de judecata pentru a observa si pune la cap declaratiile celor aflati in boxa si mi-a placut la nebunie!
Astazi sunt atenta la programele tv care ofera posibilitatea de a ne informa in acest domeniu si de obicei sunt atenta si la cazurile prezentate si imi dau si eu cu parerea atunci cand pot.Cand mai am timp, ma documentez citind cateva despre Avocati buni Bucuresti - ANRP Bucureşti. ANRP dosare. Plăţi ANRP. Cel mai bun cabinet avocatură Bucureşti. - Blog Eugen Titu.
Este indicat sa avem mereu langa noi un sprijin atunci cand ne aflam la stramtoare sau avem probleme asa ca nu vad de ce ne-ar fi rusine sa apelam la Cabinet avocat, avocat Bucuresti Titu Eugen
Multi avocati cu experienta din fericire nu s-au retras si ne pot ajuta.Pot spune ca de multe ori cei in varsta sunt cei mai  indicati pentru a ne sfatui la nevoie, si asta nu numai pentru ca varsta inaintata ne garanteaza faptul ca avem in fata un om trecut prin multe, insa si atitudinea sa fata de semenii sai este alta si puteti gasi multi avocati de acest gen in Baroul Bucureşti ref. avocaţii care îşi continuă activitatea după pensionare.
Ultimul subiect de astazi m-a cam lasat insa fara cuvinte.Nu ma prea pricep eu in acest domeniu asa ca m-am cam ferit sa imi dau cu parerea despre faptul ca Steaua va fi apărată la UEFA de un avocat celebru, care i-a reprezentat pe Hagi, Mutu şi Mourinho! - Fotbal intern 

3 comentarii:

  1. thanks for your visit!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    RăspundețiȘtergere
  2. nice post...visit my blog too and if you like we can follow each other on GFC,Bloglovin and google circles
    http://thegirlsgallery.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos si interesant articolul :) si eu sunt pentru dreptate ;)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere