vineri, 20 septembrie 2013

Discutii intre prietene si decizii importante

Maine este ziua cea mare a verisoarei mele...in sfarsit se casatoreste, si parca nu ne vine a crede cat de repede a trecut timpul si cum nu mai suntem fetitele mici din fata portii care alearga cu papusile in maini si danseaza in fata televizorului ca doua nebune stiind versurile melodiilor pe de rost...Presimt ca in curand mi se va pune si mie de casatorie, insa nu ma tem, doar ca uitandu-ma la tot taraboiul iscat cu toata nunta ei, parca nu-mi mai arde!Toate rudele vor sa se faca nunta asa cum vor ele si nu cum vrea mireasa si suntem total dezamagite de comportamentul oamenilor...Din fericire, ne avem una pe alta si cum suntem cele mai bune prietene, stiu ca ne vom ajuta reciproc la nevoie asa cum si eu mi-am dat toata silinta in aceste zile sa ii fac pe plac fara a primi vreo recompensa.Si cum stateam noi ieri in pat intr-un moment de respiro, ne-am gandit ca imediat dupa nunta apar si copilasii, si parca mai mult ne-am emotionat...Iubim copiii foarte mult, si inca de cand eram micute ne zambeam si spuneam ca atunci cand vom fi mari si voi avea amandoua bebeii nostri, ei vor fi la fel ca si noi, cei mai buni prieteni, si ca vom fi dadace una pentru alta daca vreodata se va intampla ceva.Atatea emotii si atatea vise..of, dar cand ma gandesc si cata munca ne asteapta!Noi  nu stim mai nimic despre copii si despre cum sa ii crestem si ingrijim, dar daca mamele noastre care erau singure la vremea lor s-au descurcat si ne-au crescut cu bine, sigur vom trece si noi cu brio peste aceste chestiuni.
Si tot vorbind despre una si alta, verisoara mea mi-a pus intrebarea urmatoare: vrei sa fii nasica primului meu copil?Am inmarmurit efectiv pentru ca aici la noi (cred defapt ca prin toata tara) nasii de cununie sunt si cei care vor boteza primul copil al finilor, insa ea si viitorul ei sot ma doresc pe mine drept nasica, si aproape ca mi-au dat lacrimile de fericire!Deja am in minte mii si mii de costumase de bebelusi, si alte cateva minuni si idei de restaurante botez, pentru o petrecere cum nu s-a mai vazut!
Am participat in urma cu doi ani la un astfel de eveniment al unor prieteni de familie si am ramas placut impresionata de atentia pe care au acordat-o cei doi micilor detalii ale unui botez.
Toate variantele de restaurante botez de la noi din oras, pun la dispozitie o sala de petrecere, dar si camere in care rudele sa se schimbe si sa se pregateasca in timpul petrecerii cu cele necesare si mi-a placut acest lucru foarte mult.Si cand am intrebat preturile chiar m-am mirat ca restaurantul a oferit toate aceste facilitati doar la un pret standard, destul de mic.Desigur, cu aranjatul salii si cu partea de divertisment s-a ocupat fericitul tatic care este de altfel fotograf profesionist si mai stie cateva despre cum se poate transforma imaginea unui local pentru a da bine in poze si nu numai.Noi insa tot vorbind,  ne-am dat seama ca pentru ei doi (verisoara mea si sotul ei) locul unde va fi celebrata casatoria lor are o mare insemnatate emotionala, pentru ca in acelasi loc parintii lor s-au casatorit cand erau tineri, si tot acolo au fost si ei doi sarbatoriti ca noi crestini, asa ca desi eu imi doream sa le fac o surpriza si sa aleg o parte din restaurante botez din orasul nostru natal, am ramas la restaurantul care maine ii va gazdui in prima lor zi de sot si sotie.

11 comentarii:

  1. You are invited to take part in my International Giveaway sponsored by Mignon Mignon.

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/09/international-giveaway-sponsored-by.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaa, te-ai ars! E mare responsabilitate, trebuie sa te pregatesti intens.

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you for your comment dear! Visit my last look if you like!
    Jeffrey Campbell Foxy Spike

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you for your comment sweetie:)
    You have a new follower too:)
    Kisses from Germany- Anna

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pot sa-ti spun?decat Doamne ajuta! :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. De la anul poate reusim si noi sa botezam un copilas :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nice post ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Hope you're having a great time on the wedding! You have a nice blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    RăspundețiȘtergere
  9. Hi! :)
    Thank you for your comment on may blog. I loved it!
    Xo

    http://bruh-correa.blogspot.com.br/

    RăspundețiȘtergere
  10. Gracias por tu visita en mi blog,te sigo por GFC y G+
    bss
    natigarciaruiz.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere