joi, 19 septembrie 2013

Lucrurile care ne fac viata mai usoara

Ce ar fi o femeie daca nu ar avea accesoriile ei pentru infrumusetare?Va spun eu ca nimic din ceea ce este atunci cand iese din casa!Stiti si voi doamnelor cat de greu este sa ne intretinem frumusetea, si mai ales acasa!Cand nu avem toate lucrurile necesare pentru a ne ajuta si facilita procedeele, parca traim pe o alta lume, sau eu cel putin asa ma simt!De exemplu, am zile in care am in geanta mii si mii de accesorii care in mod normal nu ar trebui luate cu noi, dar na, ce sa-i fac daca sunt o beauty-addicted si nu ma pot dezvata de obiceiuri "nesanatoase"...Astazi o sa va prezint produsele pe care le folosesc in mod constant si care nu imi lipsesc din trusa de make-up, si care le am din magazinul online Depozituldefrumusete.ro locul in care veti gasi toate cele necesare pentru a va ingriji ca la carte!


Sunt incantata in mod deosebit de setul de 10 piepteni pe care le-am gasit in colet, si cred ca sunt elementul surpriza si cheie al oricarui ritual de infrumusetare.Pentru mine podoaba capilara are o mare insemnatate si mereu sunt atenta sa arat ingrijita si sa-mi aranjez parul in coafuri lejere insa spectaculoase.
Si apoi continuam lista cu binecunoscutele accesorii destinate intretinerii sanatatii si aspectului general al unghiilor.Fara o baza rezistenta si fara o atentie desavarsita, o manichiura va poate oricand creea o imagine nu tocmai placuta, asa ca eu sunt mereu cu un pas inainte de toate si gata de a avea maini impecabile.Nu ma pot lipsi nicicand de tratamentele pentru unghii, si de micile strasuri sau ustensile care imi pot stimula indemanarea si pune la lucru creativitatea in scopul formarii diferitelor modele pentru unghii care de care mai frumoase si speciale.Dupa cum puteti observa, trusa mea contine produse care in general constituie baza frumusetii naturale.Singurele produse care imi dau insa atai de cap din toate aceastea, sunt foliile pentru unghii.Toata saptamana am incercat sa le lucrez in fel si chip insa nu vor si pace sa stea acolo unde trebuie!Sau cel putin nu intr-un finish decent pentru a putea constitui subiectul unei postari interesante dedicate unghiilor, insa nu ma las asa usor si promit ca voi de capat acestei situatii.

Insa pana atunci, astept sa imi spuneti fetelor, care sunt accesoriile care nu va lipsesc niciodata din geanta?Fie ca este vorba de o penseta, o pila de unghii sau de agrafe, cu toate avem mici lucrusoare de care nu ne putem desparti oriunde am merge, asa-i?

15 comentarii:

  1. Great staff! Love the colors of the nail polishes! Would you like to follow each other via GFC, bloglovin' and facebook?

    Evi xoxo

    Check my transparent bag collection and shop online on evvou.tictail.com

    The Notebook of a Fashion Lover

    RăspundețiȘtergere
  2. Love those nailcolors
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    RăspundețiȘtergere
  3. Looks like you'll be doing a nail tutorial ;) I like those nail polishes :)
    ^^Thanks for the comment/follow, I'm following back (#804) :)

    xoxo
    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu chiar astăzi am postat ce nu îmi lipsește în portfardul de la școală, dacă tot ai întrebat.
    Lucrușoarele pe care ni le-ai arătat sunt majoritatea absolut necesare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hm, de obicei am mereu un parfumel in geanta, cosmetice si alte ustensile nu prea car cu mine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Parfumul nu lipseste niciodata si un luciu/ruj

    RăspundețiȘtergere
  7. Beautiful nail things!!!
    Following you honey.
    Kisses

    http://asstyleanddesign.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am mereu o pila si un ruj neapar in geanta!!:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu imi lipseste o oglinda, rimelul si un ruj, cel putin. Sa le folosesti cu placere!

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  10. amazing stuff , i need a beauty haul in my blog soon !!

    that is what i call a true fashionista's style , you look Fab !!

    *(Splash of colors , Splash of food )an outfit already posted on my blog come by and see it to get inspired more

    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    N@NY

    RăspundețiȘtergere
  11. Some really handy products here - I went through an obsessive faze of buying make-up brushes ;-)
    PS thanks for visiting my blog and introducing me to yours - I'm now following.

    ♥ Paula Shoe Fiend.
    http://shoe-fiend.blogspot.co.nz/

    RăspundețiȘtergere
  12. Heyy!!!!
    You have such an impressive blog :-) Just came across your blog and loved it.. Following you via GFC, would love if you visit my blog and if you like can follow me too :-)

    www.sanasramblings.com

    RăspundețiȘtergere