vineri, 27 septembrie 2013

Mici cumparaturi

Mi-am facut de curand putin curaj si mi-am dat o micuuuta comanda pe blogul CoolCosmetic de niste produse pe care le ochisem si nu am vrut sa le am decat eu desigur.Dar sa stiti ca m-am abtinut destul de mult, pentru ca variante mai erau si preturile super si ele.Faza e ca pe blog gasiti multe mostre foarte ok, iar eu mi-am luat una pentru o pudra compacta de la Rimmel de care sunt foarte multumita, dar pana la un review detaliat haideti sa va arat ce am pus in "cosuletul" virtual:




Luciul de buze este de la W7 si are o nuanta intensa de roz si il ador!Nu este lipiscios, miroase placut si ramane un timp indelungat pe buze.Despre fardul de pleoape nu va pot spune decat ca este intr-o nuanta calda aurie, iar pe capac scrie Sunkissed dar nu stiu daca este numele nuantei sau a firmei producatoare.Pudra in schimb este de la Rimmel, si va spun doar ca este divina!De cand o folosesc nu mi se mai trange fardul pe pleoape (da, am folosit-o putin si acolo) si ca tenul nu luceste deloc.
Eu sunt foarte multumita de aceste 3 produse.Imi doresc pe viitor sa imi iau si cateva fonduri de ten si poate mai multe pudre, insa ramane sa vad ce noi produse vor fi adaugate.
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu