joi, 5 septembrie 2013

Review-Crema de maini

O crema lejera pentru maini.Cred ca asa se prezinta produsul de astazi.Nu mai tin minte de ce nu am scris acest review sau de ce l-am amanat pentru ca de mult este data gata crema...Am observat ca mi-am format un obicei in a termina produsele cosmetice pe care le am si este foarte bine pentru ca deja am un raft plin de produse incepute si trebuia sa iau atitudine.

Imi cer scuze pentru poza lipsita de calitate insa din ce tin eu mine crema este una cu extracte de trandafir bulgaresc si este perfecta pentru acest sezon nici prea calduros dar nici prea rece.
Eu din nefericire am palmele foarte enervante si in contactul cu diferite materiale plastice, mi se declanseaza o transpiratie foarte uracioasa si deranjanta, iar daca ma mai dau si cu o crema este jale!

Aceasta crema este insa foarte foarte usoara si hidrateaza pielea atat cat este nevoie, fara a ramane mult timp la suprafata pentru a creea disconfort.

Are un parfum subtil, care nu se mentine pe piele timp indelungat, insa nu acest lucru este important, ci facptul ca mainile raman moi si fine.
O folosesc in general dupa ce imi spal mainile cu detergenti puternici
si este foarte ok pentru ce am eu nevoie.

Nu stiu sigur, insa cred ca o puteti gasi in hypermarket-uri in acele insulite cu diferite produse cosmetice.Parca acolo am vazut si aceasta gama de produse cosmetice cu trandafir bulgaresc.Imi pare rau ca nu pot vedea cu exactitate numele acestei creme pentru a o cauta pe internet..

Ce spuneti fetelor?Recunoasteti aceasta crema?Ati mai folosit produse cu trandafir bulgaresc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu